Gå til innhold

Oslo - Ring 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man kjøre ring 3 for å komme til Lillestrøm ?

Ikke så kjent ;) leser om at en må beregne god tid hvis man skal til oslo

Anonymous poster hash: 020fc...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor du kjører fra det??

Anonymous poster hash: 50a68...e6d

Skrevet

Umulig å svare på, så lenge du ikke sier hvor du kommer fra!

Anonymous poster hash: 6214e...661

Skrevet

Hvor kommer du fra da?

Skrevet

Fra Drammen, sorry glemte å skrive det :)

Skrevet

Da bør du nok beregne ekstra tid ja.

Skrevet

Hvis du skal inn i Oslo fra mandag etter klokken 21.00 vil jeg sterkt anbefale å holde deg langt unna ring 3. Det kommer til å bli et helvette å kjøre der når de stenger halve smestadtunellen...

Anonymous poster hash: c2c43...b34

Skrevet

Kanskje bedre å være tidlig ute, før morgen rushet. Er før kl 7 tidlig nok ? Har en avtale kl 10 men kan ikke bli sen.

Skrevet

Stenger ikke før 21 på kvelden i morgen, ikke noe problem.

Anonymous poster hash: a4a04...587

Skrevet

Hvor i Lillestrøm skal du? Jeg hadde tatt toget.

Skrevet

Skal ikke før torsdag

Skrevet

Kan man kjøre til Lillestrøm uten å kjøre ring 3. Ta tog/buss er dessverre ikke et alternativ

Skrevet

Kan man kjøre til Lillestrøm uten å kjøre ring 3. Ta tog/buss er dessverre ikke et alternativ

Ruteplanlegger? Kart? Kjekt å ha, har jeg hørt.

Anonymous poster hash: 6214e...661

Skrevet

Har GPS ;) men aner ikke hvor ring 3 er. Står ikke på GPS kartet

Skrevet

Skal du fra Drammen til Lillestrøm så er det vell bare og kjøre E6 rett gjennom Oslo, bommen må du gjennom uansett, Men beregn litt god tid.

Skrevet

Vil tro det beste er å følge E18 og så følge skilting mot E6 retning Trondheim/gardermoen. Dette er nok ruten du vil få opp på Gps også, det er iallefall denne ruten karttjenesten på gule sider foreslår.

Du trenger da ikke å kjøre via Ring 3 (ring 3 står forøvrig på kartet som riksvei 150 og går mellom lysaker og ryen).

Aner ikke hvor lang tid du må beregne, synes det er så variabelt med trafikken i morgentimene. Det du også må ta hensyn til, er at det ene tunnelløpet i Smestadtunnelen på ring 3 stenger nå stenger, og jeg vil anta at det vil føre til mer trafikk på de andre veiene.

Ellers tar vel toget ca 50 minutter, kanskje det er et alternativ?

Anonymous poster hash: fac65...679

Skrevet

Sorry, så nå at du skriver at tog/buss ikke er et alternativ.

Anonymous poster hash: fac65...679

Skrevet

Oi, jeg aner ikke hvor Ring 3 er, men skal kjøre fra Moss til Hønefoss i morgen. Kan jeg unngå ring 3 da? Kommer jeg utenom hvis jeg kjører via Drammen f.eks.?

Anonymous poster hash: 6a25c...a6c
Skrevet

Oi, jeg aner ikke hvor Ring 3 er, men skal kjøre fra Moss til Hønefoss i morgen. Kan jeg unngå ring 3 da? Kommer jeg utenom hvis jeg kjører via Drammen f.eks.?

Kjøre E18 vel :)

Skrevet

Ok, men det sier meg egentlig ikke så mye. :P Føler meg litt dum nå, men jeg er fra Vestlandet og er bare vant til å kjøre der, der er det ikke så mange veier å velge mellom. ;) Er det noe sted jeg kan legge inn som viapunkt på GPSen for å komme på rett vei?

Skrevet

Ok, men det sier meg egentlig ikke så mye. :P Føler meg litt dum nå, men jeg er fra Vestlandet og er bare vant til å kjøre der, der er det ikke så mange veier å velge mellom. ;) Er det noe sted jeg kan legge inn som viapunkt på GPSen for å komme på rett vei?

https://www.google.no/maps/dir/Moss/H%C3%B8nefoss+sentrum,+H%C3%B8nefoss/@59.8642578,9.9943365,9z/data=!4m15!4m14!1m5!1m1!1s0x46414d6141a68625:0xaf141a7a20c83738!2m2!1d10.6583833!2d59.4340914!1m5!1m1!1s0x464107412468e521:0x4c295faf454c387f!2m2!1d10.2573!2d60.1655!3e0!5i1

Moss Hønefoss via drøbakk

Skrevet

Kanskje bedre å være tidlig ute, før morgen rushet. Er før kl 7 tidlig nok ? Har en avtale kl 10 men kan ikke bli sen.

Hvis du liker å stå i kø så er kl 7 perfekt.

Du skal kjøre E18 til Oslo og så E6 videre retning Gardermoen. På Karihaugen tar du av mot Lillestrøm.

Jeg ville reist senest kl 6, men det er fordi jeg hater å stå i kø. Da er du i Lillestrøm kl. 7.

Hvis du drøyer til 7 så er du i Lillestrøm før 10, men du får kjenne på jobbpendlerens hverdag😣

Anonymous poster hash: 5ff4d...733

Skrevet

Kjør e18 til sandvika og ta av til e16 mot Hønefoss der. Men aner ikke om det involverer ring 3 så det er kanskje ikke så mye hjelp ;-)

Anonymous poster hash: 5ce16...72b

Skrevet

Kjør e18 til sandvika og ta av til e16 mot Hønefoss der. Men aner ikke om det involverer ring 3 så det er kanskje ikke så mye hjelp ;-)

Anonymous poster hash: 5ce16...72b

Takk. :) Jeg aner ikke jeg heller, men ser ut som det er korteste vei, og da er det vel der GPSen sender meg? Mener jeg var innom ring 3 da jeg kjørte andre veien...

Men forstår det sånn at det ikke er endret kjøremønster, "bare" ekstra kø? I såfall skal det vel gå greit om jeg kjører utenom rushtiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...