Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så gøy Fru Boble og Krilor! Heier på dere😄

Her kom TR ut av det blå 2 dager før ikm.. Den så jeg ikke komme! Hau.. Da er det bare å håpe på positivt svar fra legen i morgen, så er det bare å motivere seg til ny pp.. Må innrømme at detta begynner å ta på altså. Har ikke sittet 1 minutt siden TR kom, satte i gang med husvask, blomsterhandling og hagearbeid med en gang. Måtte bare få tankene over på noe annet.. Nå er jeg ferdig, vet ikke hva jeg skal gjøre nå😜 MEN.. Nå sendes henvisning til utredning, skulle få det før ferien hvis det ikke klaffet denne mnden.. 😊

Endret av Solan85

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

Jenter..... Jeg sitter her med en svaaaaaaaaaaaaaak men alikevell eksisterende strek her! Ikm i dag!! :D skal kjøpe med en digital og sjekke over helgen. Om jeg virkelig er gravid nå kjenner jeg at det blir heeelt anderledes enn forrige gang!! Nå murrer det som bare det, merka ikkeno forrige gang!

Krysser fingre og tær nå <3

Annonse

Så bra Krilor! Det er jo et godt tegn! Så glad på dine vegne :D har du hatt kort lutealfase forresten? syns å lese det en plass, men mulig jeg har lest feil 😂 spør bare fordi min lutealfase er så kort...

Takk😃 Jubler ikke helt da jeg vet det kan gå begge veier. Håper det går bra😉

Hadde lutealfase på 11 dager. Hatt noen kortere tidligere også.

Jenter..... Jeg sitter her med en svaaaaaaaaaaaaaak men alikevell eksisterende strek her! Ikm i dag!! :D skal kjøpe med en digital og sjekke over helgen. Om jeg virkelig er gravid nå kjenner jeg at det blir heeelt anderledes enn forrige gang!! Nå murrer det som bare det, merka ikkeno forrige gang!

Krysser fingre og tær nå <3

Krysser fingrene for deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...