Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så gøy Fru Boble og Krilor! Heier på dere😄

Her kom TR ut av det blå 2 dager før ikm.. Den så jeg ikke komme! Hau.. Da er det bare å håpe på positivt svar fra legen i morgen, så er det bare å motivere seg til ny pp.. Må innrømme at detta begynner å ta på altså. Har ikke sittet 1 minutt siden TR kom, satte i gang med husvask, blomsterhandling og hagearbeid med en gang. Måtte bare få tankene over på noe annet.. Nå er jeg ferdig, vet ikke hva jeg skal gjøre nå😜 MEN.. Nå sendes henvisning til utredning, skulle få det før ferien hvis det ikke klaffet denne mnden.. 😊

Endret av Solan85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konstant trøtt, uggen og tisser MYE oftere enn tidligere. Har ikke ikm før fredag, men kjenner håpet stiger nå. Litt skummelt å begynne å håpe, men det begynte sånn de 2 andre gangene å! Mangler bare kiling i magen og positiv test nå!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Noen som har testet i dag? :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å prøve å vente med å teste til torsdag på ikm-dagen for å se om den ble sterker, men nå tror jeg ikke jeg klarer å vente så lenge. Sukk, disse dagene går sååå sakte!!

Hva med dere andre?

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Har ikke greid å la være jeg da. Neg igjen.. Herregud, nå kjenner jeg at jeg for alvår må gi meg.. Er bare på 1 pp og jeg har allerede testet to ganger før tr -.- dumheten er til å ta og føle på her..

Skrevet

sniker meg inn her for å lese. Så kjekt at du har fått positiv test Krilor! :D håper de bare blir sterkere og at spiren sitter! :)

Skrevet

Tok ny test i dag. Den var ikke svakere enn den forrige, men synes ikke den var noe sterkere heller. :( Den burde vel være det om det skal sitte? Hva tror dere?

Synes jeg har mindre vondt i puppene også :( virker som den ikke vil sitte nå.

Skrevet

Tatt hcg-blodprøve som viste 58 i går. Ska ta ny i morgen for å se at det går rett vei. Livredd for MA igjen.

G.tester blir sterkere og sterkere😃

Skrevet

Så bra Krilor! Det er jo et godt tegn! Så glad på dine vegne :D har du hatt kort lutealfase forresten? syns å lese det en plass, men mulig jeg har lest feil 😂 spør bare fordi min lutealfase er så kort...

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jenter..... Jeg sitter her med en svaaaaaaaaaaaaaak men alikevell eksisterende strek her! Ikm i dag!! :D skal kjøpe med en digital og sjekke over helgen. Om jeg virkelig er gravid nå kjenner jeg at det blir heeelt anderledes enn forrige gang!! Nå murrer det som bare det, merka ikkeno forrige gang!

Krysser fingre og tær nå <3

Skrevet

Så bra Krilor! Det er jo et godt tegn! Så glad på dine vegne :D har du hatt kort lutealfase forresten? syns å lese det en plass, men mulig jeg har lest feil 😂 spør bare fordi min lutealfase er så kort...

Takk😃 Jubler ikke helt da jeg vet det kan gå begge veier. Håper det går bra😉

Hadde lutealfase på 11 dager. Hatt noen kortere tidligere også.

Skrevet

takk for svar :) her fikk jeg positiv EL test på dag 17 istedet for 20 som er vanlig for meg. Så det øker jo sjansen for at egget kan klare å feste seg! :D

Skrevet

Jenter..... Jeg sitter her med en svaaaaaaaaaaaaaak men alikevell eksisterende strek her! Ikm i dag!! :D skal kjøpe med en digital og sjekke over helgen. Om jeg virkelig er gravid nå kjenner jeg at det blir heeelt anderledes enn forrige gang!! Nå murrer det som bare det, merka ikkeno forrige gang!

Krysser fingre og tær nå <3

Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

takk for svar :) her fikk jeg positiv EL test på dag 17 istedet for 20 som er vanlig for meg. Så det øker jo sjansen for at egget kan klare å feste seg! :D

Lykke til😃😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...