Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Syns det er greit å tempe. Temper hver morgen før jeg står opp i munnen. Er ikke like nøye med hver dag i mensperioden. Syns selv det hørtes ut som mye styr, men er ikke det.😉

Ja Choette, høres ut som du er i dpo-land😃Lykke til.

Usikker på el-test i dag. Grenseland positiv/negativ, menn tror på tur mot neg og eggløsning i dag. Altfor sent 😠Ingenting blir som planlagt! Blir frustrert!! Noen som kjenner seg igjen??

Fortsetter under...

Åhh.. Sykmelding inn på jobb i dag, pga graviditet.. I tillegg har ei kollega blitt bestemor etter en "ops, jeg var gravid" graviditet.. Det er jo mager og babyer overalt om dagen!! 😁😁 please la det klaffe snart!!!! ❤️

Vet!! Uansett hvor jeg snur meg er det mager eller søte små nurk..... Blir vår tur snart👍

Her har jeg denne mnd ikke hatt EL slim. Bruker vanligvis å ha masse. Denne mnd kun 2-3 dager med masse tynt.

Har jeg EL da? 😯😯

Kan vel ha el uten mye slim. Noen har aldri slim. Har du testet eller tempet? Evt kjent andre tegn? Kan også være forsinka...

Skulle selv ønske jeg kunne ha sikre tegn til el.😉

Nei etter jeg fjerna spiralen kjenner jeg ikke noe til EL lengre. Brukte å ha ondt i eggstokk og stråling nedover den ene foten av alle ting. Og masse slim.

Ikke tempet eller testet. Føler jeg blir bare enda mer stressa da.

Jeg tror kanskje den er forskjøvet litt. Men jeg blir mer lysten på sex under EL da 😂 haha

Annonse

Hei! Henger meg på her jeg, første gang på forum   :D 

Har IKM 27.06, og HÅPER virkelig at dette er måneden alt klaffer. Har snart forsøkt i et år, begynner å bli frustrert av dette her altså...   :forvirret: 

Har vært i et forferdelig ustabilt og ganske dårlig humør siden EL, skjønner ikke hva jeg er så irritert for   :overrasket:
Og trøtt (men det er jeg forsåvidt hele tiden, bare ikke SÅ trøtt!). Tok meg selv i at jeg var på tur til å falle i dyp søvn sittende fremfor PC på kontoret i dag. I går ettermiddag sovnet jeg også sittende mens jeg jobbet på PC! Aldri opplevd makan   :fnise: 
Tørket lyserosa på papiret i dag (5-6 DPO), men ellers ingen symptomer på at det har klaffet. 
Meeeen jeg får holde motet oppe å håpe i det lengste, en mars-baby hadde passet meg perfekt!   :gravid: 

Gøy å høre om noen av dere andre merker noen rare ting nå fremover mot IKM   :smilbla: 

Anonymous poster hash: 865bb...2cd

Annonse

Hvordan går det damer?😊 jeg fikk ikke svar på blodprøvene før helga, så venter i spenning på morgendagen.. Ringte legekontoret på fredagsettermiddag for å få svar, men da hadde legen gått for dagen. Ble lovt at hun ringer i morgen😊 ellers null symptomer på hverken TR eller spire i magen.. Merker seriøst ingenting! Vet ikke om det er bra eller dårlig., har alltid "mensmage" noen dager før TR dukker opp, men nada foreløpig.. Ikm tirsdag..

Krysser fingre for deg Fru Boble0😃😃

Har hatt svak strek på tester siden fredag nå. Trodde først det var feil på tester da et merke (5stk) var positive, svake, på fredag og i går men ingen andre typer. Prøvde ny test i dag/nytt merke og den er jammen svak den også. Tørr ikke juble men hååååper.

http://i62.tinypic.com/2agu5nm.jpg

Gjest Aprikos Syltetøy

Mandag 22.06:

Tirsdag 23.06: Krilor 7pp

Onsdag 24.06: Solan85 11pp

Torsdag 25.06: Fru Boble 3pp

Fredag 26.06: aprikos syltetøy 1.pp

Lørdag 27.06:

Søndag 28.06: Gullkorn 3pp etter MA

Endret av Aprikos Syltetøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...