Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Del Skrevet 31. mai 2015 Ønsker IKKE personlige meninger om dette, men informasjon fra dere med egen erfaring. Hvor fikk dere inngrepet gjort? Hva gjorde dere? Pris for dette? Hvordan gikk dere frem før inngrepet? Fastlegen? Direkte kontakt med klinikk? Hvordan og hborfor fant dere frem til nettopp denne kirurgen? Hvordan forløp tiden etter inngrepet? Komplikasjoner? Smerter? Hvor lenge sykemeldt? Hvor lenge uten trening? Hvordan ble resultatet? Fin navle? Hva med arret; hvor og hvordan? Og er magen ujevn eller symmetrisk og fin? Er du fornøyd? Anbefaler du inngrepet? Anonymous poster hash: 1fd6d...c06 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144218161-bukplastikk-noen-som-har-gjort-som-kan-gi-meg-info-og-argumenter-formot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Del Skrevet 31. mai 2015 Gå inn på bloggen til Malin Hammersgård. Hun har vist bilder på bloggen før og etter og skrevet endel om det. Hun ble kjempe fin hvertfall 😊 Anonymous poster hash: 3a1b5...775 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144218161-bukplastikk-noen-som-har-gjort-som-kan-gi-meg-info-og-argumenter-formot/#findComment-147232726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Francine71 Skrevet 31. mai 2015 #3 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg var hos fastlegge, ble henvist til Terres i Drammen som innvilget full bukplastikk. Har 3 KS,hvor de 2 første i alle hast,så magen var ikke pen med mye heng,delte magemuskler og strekkmerker. Veldig fornøyd med resultatet,fjernet 2 kg hud,navlen ser fin ut. Måtte hjem samme dag,det synes jeg var fælt men det gikk. Fikk med nok sterke smertestillende. Lå til sengs de 3 første dagene,bare korte turer på wc og for å få sirkulasjonen I gang. Måtte gå i 90 grader første uka for så gradvis rette meg opp. Ble veldig vond og sliten I ryggen i den perioden. Drenere ble fjernet hos fastlege. Hadde da på forhånd medisinert meg godt så det var helt smertefritt. Brukte magebelte i 6 uker,var ekkelt å gå uten det i starten. Var sykemeldt i 6 uker,fikk litt grokomplikasjoner,men det ordnet de fint på Terres ved sårsykepleier. Gikk korte turer etter 2 uker. Trente ikke mage på 3 mnd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144218161-bukplastikk-noen-som-har-gjort-som-kan-gi-meg-info-og-argumenter-formot/#findComment-147232800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Francine71 Skrevet 31. mai 2015 #4 Del Skrevet 31. mai 2015 Anbefaler virkelig å gjøre det. Jeg brukte noen år før jeg turte,men er glad det er gjort. Magen er helt flat og symmetrisk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144218161-bukplastikk-noen-som-har-gjort-som-kan-gi-meg-info-og-argumenter-formot/#findComment-147232805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Del Skrevet 31. mai 2015 Ønsker IKKE personlige meninger om dette, men informasjon fra dere med egen erfaring. Hvor fikk dere inngrepet gjort? Hva gjorde dere? Pris for dette? Hvordan gikk dere frem før inngrepet? Fastlegen? Direkte kontakt med klinikk? Hvordan og hborfor fant dere frem til nettopp denne kirurgen? Hvordan forløp tiden etter inngrepet? Komplikasjoner? Smerter? Hvor lenge sykemeldt? Hvor lenge uten trening? Hvordan ble resultatet? Fin navle? Hva med arret; hvor og hvordan? Og er magen ujevn eller symmetrisk og fin? Er du fornøyd? Anbefaler du inngrepet? Anonymous poster hash: 1fd6d...c06 Jeg ble opr av tomm bjerke ved colluseeumklinikken.han er veldig flink.jeg fikk henvisning fra fastlege og fikk dekket opr.hadde ikke veldig mye heng men veldig kulemage og masse strekkmerker.når jeg ble tynnere strammet ikke huden seg inn.tiden etter opr var smertefull.måtte gå krokete i manhe uker fordi magen var så stram.navelen ble fin.men vær nøye med hygienen der.lett for infeksjon.arret ble ikke fint midt på men dette fikk jeg ordnet på att korresjon i etterkant.arret ble fint og synes nesten ikke.problemet her er at jeg har fått veldig mye arrvev ved arret.kulete hardt inni på en måte.jeg gjorde dette på et tidsp.der jeg trodde jeg var ferdig med graviditeter.men livssituasjonen min forandret seg og jeg ble gravid igjen.problemet har må kommet litt tilbake men er ikke så ille som før opr.graviditet gikk fint.arret kom lenger opp akkurat når magen var stor bare.jeg angrer ikke på at jeg gjorde det.men hadde jeg vist jeg skulle få flere barn hadde jeg ikke gjort det.jjeg ville ha rådet deg til å prøve å trene vekk først.går ikke det har jeg ikke noe negativt å si om det.jeg synes tiden ettepå var grusom.men det er jo forskjellig fra person til person.var ryggen som tok knekken på meg.føler deg hjelpesløs i ca 5 uker.etter det jeg husker var jeg ganske ok etter 6 uker.ble fettsugd nesten to liter.beste rådet jeg kan gi deg er at hvis du gjør det så finn en flink lege.ikke gjør det hos noen bare fordi det er billig.ei jeg kjenner tok det på oslo plastikk kirurgi..og hun ser ikke ut..skjevt og stygt.arret mitt er helt rett og fint.lykke til: )må du betale selv er det rundt 40 000. Anonymous poster hash: 4d387...9ba Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144218161-bukplastikk-noen-som-har-gjort-som-kan-gi-meg-info-og-argumenter-formot/#findComment-147232820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå