Gå til innhold

Er blitt singel mamma, er sykepleier og trenger dagjobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha fri i helgene og kveldene nå :-S hva gjør jeg ? Hvor vil de ha sykepleiere? Kan vel se langt etter dagjobb som sykepleier... Kan ikke slutte senere enn 15.30 heller mtp henting i barnehagen .

Anonymous poster hash: c0bea...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkt tanken på å ta ppu og bli lærer på helse og sosial(det heter vel ikke det lenger)?

Fri alle helger og skoleferier. (De aller fleste lærere jobber jo i helgene, men da er du jo hjemme og tilgjengelig)

Anonymous poster hash: e1e6d...d93

Skrevet

Ber om tilrettelegging og har dagvakter og frihelg når du har barnet, kveldsvakt og arbeidshelg når barnet er hos far?

Anonymous poster hash: 283ae...fe5

Skrevet

Jeg er spl med ppu og kan love deg at det er megavanskelog å få jobb, iallfall fast! Verre enn i helsevesenet faktisk.

Anonymous poster hash: 283ae...fe5

Skrevet

Er det pedagogikk? Jeg var på universitetet her jeg bor å spurte, det var ikke vanlig at sykepleiere kom inn på det... Men kan søke litt rundt :-) takk for tips.

Skrevet

Legekontor,

Poliklinikk

Volvat, Aleris eller lignende privat medisinsk senter med kun dagbehandling.

Anonymous poster hash: c2125...833
Skrevet

Hvis du skal ta Ppu for å bli lærer med yrkeskompetanse som bakgrunn tas det på Høgskole, ikke universitetet. Men ja, vanskelig å få jobb!

Skrevet

Pleier de å være intr i sykepleier i barnehage? Synker vel en del i lønn da :-(

Skrevet

Undersøk om det finnes ordninger med betalt videreutdanninger i nærhet der du bor. Under utdanningen er det mest dagtid. Etter utdanning har du større mulighet for dagjobb da du har en mer ettertraktet kompetanse. Jeg jobber nå som operasjonssykepleier ved dagkirurgisk avdeling. Hektisk og mye å gjøre, men du verden så deilig å ha dagjobb med fri i helgene. Spennende er det også. Etter at ungene blir større tenker jeg å begynne i turnus igjen og jobbe mer med akutt kirurgi.

Anonymous poster hash: 61e17...3a7

Skrevet

Du kan jobbe hos hudpleieklinikker og sette botox og restylane

Legekontor

Dagsenter for eldre eller mennesker med pu

Skrevet

Kan du leie inn dagmamma på kvelder/netter?

Kan dere bli enig om samvær slik at det passer med jobben din. Far har barnet hver helg du jobber, i tillegg til kveldsvaktene?

Anonymous poster hash: b6811...0df

Skrevet

Kan du leie inn dagmamma på kvelder/netter?

Kan dere bli enig om samvær slik at det passer med jobben din. Far har barnet hver helg du jobber, i tillegg til kveldsvaktene?

Anonymous poster hash: b6811...0df

Men da får han bare 3 hver helg .. :-S men jeg kan prøve å samarbeide litt med han... Vi er ikke helt der enda kjenner jeg. Vondt brudd. Håper kommunikasjonen bler lettere på sikt, for alles del.

Skrevet

Hvis du skal ta Ppu for å bli lærer med yrkeskompetanse som bakgrunn tas det på Høgskole, ikke universitetet. Men ja, vanskelig å få jobb!

Tull!!! Spør hvilken høgskole / universitet.

Anonymous poster hash: b7199...260

Skrevet

Du virker jo oppdatert. Vet du egentlig forskjellen på høgskole og universitet?

Anonymous poster hash: 28016...2f9

Skrevet

Venninna mi tok helsesøsterutdannelse.

Anonymous poster hash: 836af...ac4

Skrevet

Skal dere ha delt omsorg? Ei jeg jobbet med jobbet alle vaktene de ukene barnet var hos faren. I tillegg jobbet hun annen hver helg og tok ut fri den uka hun hadde barnet. Dette gjorde hun det første året til ting hadde gått seg til. Så løste det seg litt bedre med samarbeid etterhvert.

Anonymous poster hash: 61e17...3a7

Skrevet

Hvis du skal bli lærer på Helse og oppvekst med bakgrunn som feks sykepleier eller vernepleier er det vanligst å ta PPU for yrkesfaglærer. Så vidt jeg vet har ikke universitetene det. Du må gjerne ha master for å komme inn på Ppu ved universitetene pga stor pågang, sånn er det iallfall i Oslo. Hilsen yrkesfaglærer.
Skrevet

Jeg tok PPU ved NTNU så dette stemmer ikke.

Skrevet

Jeg tok PPU ved NTNU så dette stemmer ikke. Vi var i tillegg rundt 20 spl på kullet.

Skrevet

Hvis du skal bli lærer på Helse og oppvekst med bakgrunn som feks sykepleier eller vernepleier er det vanligst å ta PPU for yrkesfaglærer. Så vidt jeg vet har ikke universitetene det. Du må gjerne ha master for å komme inn på Ppu ved universitetene pga stor pågang, sånn er det iallfall i Oslo. Hilsen yrkesfaglærer.
På Sørlandet tar vi ppu for yrkesfag på universitetet.

Skrevet (endret)

På Sørlandet tar vi ppu for yrkesfag på universitetet.

Ja Ok, det visste jeg ikke. Men det var en over her som sa at universitetet der hun bodde ikke tok inn søkere med sykepleierbakgrunn. Ofte har de vel bare PPU for Universitetsfag. Men nå er det jo flere Høgskoler som har fått Universitetstittel etterhvert så det er jo ikke så godt å si :-) Endret av Krumelur
Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber som risikovurderer i forsikringselskap. Florerer vel ikke akkurat av disse jobbene, men bor du i Oslo så har du muligheter.

Skrevet

Ville tatt litt ledelse. Da får du mange flere muligheter ;)

Skrevet

Søke lederjobber? Jeg jobber som ass. Avd spl. Har ikke ferdig lederutdanningen ennå. Men jeg har barnehageplass som er åpen tidlig nok, da.

Anonymous poster hash: 4b1d8...ff2

Skrevet

Jeg jobber på poliklinikk 8-15.30. Fri helger og helligdager. Jeg trodde heller aldri jeg kom til å få dagjobb som sykepleier.

Du må bare søke ☺ jeg har kun Vært sykepleier siden 2013 så det er håp for alle.

Anonymous poster hash: 975af...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...