Gå til innhold

Dere som tar dere et glass med bobler eller vin en søndagskveld, har dere da fri mandagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg en kopp med Bayleys i kaffikoppar i kveld, men skal på jobb i mårra :D

Anonymous poster hash: 23aed...a86

Skrevet

Nei, jeg har ikke behov for en fridag for å komme meg etter ett glass vin.

Anonymous poster hash: 07c6d...713
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Neida. Trenger man å ha fri dagen etter for å ta ett glass vin eller én Baileys på en søndag, mener du? Har jeg aldri tenkt på.

Skrevet

Kan vel drikke 1 eller 2 enheter sjølv om en skal på jobbe neste dag.

Blir ikke fyllesjuk av det. (Skal seiast at eg sjelden drikker, Ikkje fredag og lørdag heller, men om mannen hadde ønska at vi hadde delt ei flaske søndag kveld kunne eg gjort det.)

Skrevet

Hvis en kaffe/bayleys fører til at du er redusert på jobb dagen etter, bør du nok ikke drikke det. De fleste steder er det faktisk ikke lov. Men de fleste tåler en enhet eller tre uten at det går utover arbeidsevnen dagen etter :)

Anonymous poster hash: 6c8d7...2ec

Skrevet

Jeg er straks ferdig på jobb. Når jeg kommer hjem skal jeg ta meg et glass rødvin i boblebadet

Skal på jobb i morgen men begynner ikke før kl 13. Må da gå an å kose seg på en søndag også

Anonymous poster hash: f665f...f1d

Skrevet

Nei. Skal selv ta meg et glass rødvin til kvelds. Siste rest fra flasken vi åpnet i går ;-) i morgen skal jeg avgårde Kl. 0615.

Skrevet

Neida. Trenger man å ha fri dagen etter for å ta ett glass vin eller én Baileys på en søndag, mener du? Har jeg aldri tenkt på.

Det lurte jeg også på. Dersom noen ikke makter en arbeidsdag dagen etter at de har tatt et glass vin eller to, vil jeg uten tvil anbefale dem totalavhold :o

Skrevet

Kan godt ta et glass vin eller bobler dagen før jobb. Blir ikke noe redusert av det. 

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: f59dd...a32

Skrevet

Nei, men hadde drukket ett glass og gjerne mer hvis jeg skulle på jobb i morgen. Drikker meg ikke drita, men deler en flaske med samboeren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...