Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Eller er det bare jeg som er håpløs? må ha de oppi sofaen, og aller helst i en sånn halvveis lotusstilling 😂 tvinger meg til å ha de på gulvet om jeg er på besøk til noen jeg ikke kjenner så godt men det er ikke særlig behagelig. Da må jeg slenge det ene beinet over det andre og det et visst ikke bra for sirkulasjon har jeg hørt. Hehe. Svigers har nettopp kjøpt seg ny sofa og vi skal dit i kveld- håper jeg får lov å ha labbene oppi ☺️ Anonymous poster hash: 1ec41...3fc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Klarer det ikke heller... Enten ligger beina på bordet eller så sitter jeg med dem i sofaen:-) Det er en dum uvane, for jeg må pine meg gjennom besøk. Hehehe:-) Anonymous poster hash: 15886...1d5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er også sånn, litt fordi det er mer komfortabelt å sitte med beina i sofaen, men også fordi jeg er så lav at jeg sjelden rekker ned hvis jeg sitter med ryggen inntil sofaryggen. Anonymous poster hash: a4490...453
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er også sånn, litt fordi det er mer komfortabelt å sitte med beina i sofaen, men også fordi jeg er så lav at jeg sjelden rekker ned hvis jeg sitter med ryggen inntil sofaryggen. Anonymous poster hash: a4490...453 Slik har jeg dt også. Ser alltid ut som en unge som ikke rekker ned og beina dingler. Anonymous poster hash: 39d6c...390
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Sliter også. Med mine 158 cm når jeg ikke gulvet. Har ikke sjangs å sitte med bena i kryss. Har alltid minst et ben oppi sofaen, og rett og slett driter i hva folk måtte mene. Anonymous poster hash: a90b5...42e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Samme her. Det er mer behagelig med beina opp, og fra jeg er liten har jeg hatt irrasjonell frykt for at noen skal ta tak i beina mine! 😅 Anonymous poster hash: d7132...0e0
Serepta Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Jepp- Men jeg er under 160 høy, så jeg når sjelden ned til gulvet om jeg sitter "pent"
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er også lav, men siden jeg er voksen, så oppfører jeg meg deretter, og sitter ordentlig i sofaen. Anonymous poster hash: df0c5...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Alltid beina på bordet....såfremt vi ikke har gjester Anonymous poster hash: 4f8ab...f41
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er også lav, men siden jeg er voksen, så oppfører jeg meg deretter, og sitter ordentlig i sofaen. Anonymous poster hash: df0c5...6ad Ja, for det ser veldig voksent ut med rompe og rygg inntil ryggen på sofaen, og bena stikkende rett ut i luften Anonymous poster hash: a90b5...42e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Sitter ikke med bena på gulvet kår jeg er hjemme nei, men gjør det hos andre el når vi har besøk. Alltid beina på bordet....såfremt vi ikke har gjesterAnonymous poster hash: 4f8ab...f41 Det gjorde vi og mye frem til han på 1,5 år begynte å ligge i sofaen med bena i kryss oppå bordet når vi besøkte folk Vi stoppet han selvfølgelig. Han gjorde det aldri hjemme. Anonymous poster hash: 11510...4b3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Jepp er mye mer behagelig for mine opererte hofter og rygg. Sliter med å sitte for rett i ryggen. Prøver å sitte pent hos andre, men blir det lenge går det dessverre ikke. Anonymous poster hash: 894b2...ecd
Liv & Røre Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er også lav, men siden jeg er voksen, så oppfører jeg meg deretter, og sitter ordentlig i sofaen. Anonymous poster hash: df0c5...6ad Ja, for det ser veldig voksent ut med rompe og rygg inntil ryggen på sofaen, og bena stikkende rett ut i luften Anonymous poster hash: a90b5...42e Det handler ikke om å SE voksen ut, men å OPPFØRE seg voksent. Jeg er også lav, men har ikke problemer med å sitte med bena på gulvet når jeg er borte hos andre. Hjemme hos meg selv derimot har jeg alltid bena i sofaen fordi det er mest behagelig 😃
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Sofaen er ikke til å sitte i, men ligge slengt oppi . Her har vi bare beina i gulvet om vi har besøk Anonymous poster hash: e9800...100
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er også lav, men siden jeg er voksen, så oppfører jeg meg deretter, og sitter ordentlig i sofaen. Anonymous poster hash: df0c5...6ad Ja, for det ser veldig voksent ut med rompe og rygg inntil ryggen på sofaen, og bena stikkende rett ut i luften Anonymous poster hash: a90b5...42e Det handler ikke om å SE voksen ut, men å OPPFØRE seg voksent. Jeg er også lav, men har ikke problemer med å sitte med bena på gulvet når jeg er borte hos andre. Hjemme hos meg selv derimot har jeg alltid bena i sofaen fordi det er mest behagelig 😃 Så man oppfører seg ikke voksent om man har det ene benet trukket opp under seg? (Se for deg lotusstilling med det ene benet, og det andre på gulvet.) Anonymous poster hash: a90b5...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå