Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Ellie, men Lilly er også fint Anonymous poster hash: 5d4d2...20a
Cat79 Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Molly er veldig fint! Ellie også! Fine navn alle sammen grunnen ! Vanskelig å velge..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Ellie og Lilly er nydelige! Vanskelig å velge ett av de, kanskje Ellie. Molly er ikke helt for meg. Anonymous poster hash: d8f0f...f9f
JudoMor Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Alle tre er fine, men jæ ville nok valgt Molly.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 navnet blir Molly Anonymous poster hash: ce613...296
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Ingen... Lilly og Ellie er så tamme, det er ikke noe kraft i dem - det er bare lalalalala. Og så vet jeg om flere katter som heter Lilly, og en hund som heter Ellie. På norsk er dette dyrenavn for meg. Jeg vet om en hund som heter Molly også, og liker ikke det heller. Det minner meg bare om når Austin Powers ser en svær føflekk(mole) i fjeset på en fyr, og han ikke klarer å la være å se på eller snakke om den, og til slutt utbryter; moley moley moley moley moley..! Anonymous poster hash: 386dd...2f7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Ingen... Lilly og Ellie er så tamme, det er ikke noe kraft i dem - det er bare lalalalala. Og så vet jeg om flere katter som heter Lilly, og en hund som heter Ellie. På norsk er dette dyrenavn for meg. Jeg vet om en hund som heter Molly også, og liker ikke det heller. Det minner meg bare om når Austin Powers ser en svær føflekk(mole) i fjeset på en fyr, og han ikke klarer å la være å se på eller snakke om den, og til slutt utbryter; moley moley moley moley moley..! Anonymous poster hash: 386dd...2f7 Helt enig, veldig tamme, intetsigende og kjedelige navn. Anonymous poster hash: 051a1...4c5
MammaentilMini Skrevet 8. juni 2015 #15 Skrevet 8. juni 2015 Liker Ellie best, med Lilly på en andreplass :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå