Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Jeg skal utredes for FB neste uke. Hva går legen gjennom? Har hørt om noen driggerpunkter? Hvor er de? Anonymous poster hash: 6bd96...291
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Noen med erfaring - vær så snill og svar. Jeg er litt engstelig. Anonymous poster hash: 6bd96...291
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Det heter triggerpunkt, men regner med det var en skrivefeil fra din side. Om jeg var deg, ville jeg latt være å sette meg inn i hva fibromyalgi er. Fortell heller legen hvilke symptomer/plager du har. Dersom du vet hva legen skal lete etter, kan det hende du ubevisst "faker". Nå vet ikke jeg hva slags utredning du ev. allerede har vært gjennom, men du må sannsynligvis gjennom en hel del blodprøver, mr osv for å utelukke at det kan være andre sykdommer, mangler el. som gir plagene du har. Anonymous poster hash: 7fd11...412
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Det heter triggerpunkt, men regner med det var en skrivefeil fra din side.Om jeg var deg, ville jeg latt være å sette meg inn i hva fibromyalgi er. Fortell heller legen hvilke symptomer/plager du har. Dersom du vet hva legen skal lete etter, kan det hende du ubevisst "faker".Nå vet ikke jeg hva slags utredning du ev. allerede har vært gjennom, men du må sannsynligvis gjennom en hel del blodprøver, mr osv for å utelukke at det kan være andre sykdommer, mangler el. som gir plagene du har. Anonymous poster hash: 7fd11...412 Skrivefeil ja : triggerpunk Anonymous poster hash: 6bd96...291
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Høres ut som du er ute etter tips til hvordan å fake... Ingen reager på alle punkter. Gjør du det vil legen vite at du juger... Tosk Anonymous poster hash: 1dc15...181
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Det heter triggerpunkt, men regner med det var en skrivefeil fra din side.Om jeg var deg, ville jeg latt være å sette meg inn i hva fibromyalgi er. Fortell heller legen hvilke symptomer/plager du har. Dersom du vet hva legen skal lete etter, kan det hende du ubevisst "faker".Nå vet ikke jeg hva slags utredning du ev. allerede har vært gjennom, men du må sannsynligvis gjennom en hel del blodprøver, mr osv for å utelukke at det kan være andre sykdommer, mangler el. som gir plagene du har. Anonymous poster hash: 7fd11...412 Skrivefeil ja : triggerpunk Anonymous poster hash: 6bd96...291 Triggerpunk var faktisk mer morsom skrivefeil Legen vil nok klemme litt her og der for å sjekke, sånn sett blir det vanskelig å fake. Bare ta det som det kommer. Fibromyalgi er ikke verdens undergang, om det viser seg at det er det du har. Ikke trenger det å bli verre heller. Anonymous poster hash: 7fd11...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå