Cheeks Skrevet 30. mai 2015 #26 Del Skrevet 30. mai 2015 Oi, mye sjalusi ute og går?! Folk lever forskjellige liv og har ulike prioriteringer, det må man akseptere. Har man veldig god råd så er det jo ikke rart at man kjøper dyre smykker og klokker? HI, Fikk dere et prisoverslag i forkant av taksteringen? Dersom dere ikke gjorde dette jeg syntes du skal prøve å prute på prisen, hent inn priser fra andre i bransjen som er lavere og vis til disse. Har aldri fått noe taksert men syntes 6.000 høres vilt ut, hvis dette er noe de utfører for kunder ofte må jo prosessen være kjapt gjort. Klag, det har du ikke noe å tape på. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217857-et-seri%C3%B8st-luksusproblem/page/2/#findComment-147229576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #27 Del Skrevet 30. mai 2015 Skjønner ikk helt... har dere råd til så dyre smykker/ klokker har dere vel også råd til å betale det det koster å få det taksert... Det burde jo ikke spille så stor rolle om prisen synker litt, dere har jo tydeligvis nok å ta av eller kanskje begynner det å skorte litt sånn at dere trenger å selge unna? Anonymous poster hash: ab7da...6d7 Nei, vi har ikke dårlig eller dårligere økonomi. Vi har tatt forsikringstakst med tanke på tyveri etc. En slik takst kan man ikke bruke hvis man ønsker å selge, da må man ha salgstakst. Hvis klokka blir stjålet hvordan i huleste skal jeg klare å kjøpe en ny til forsikringspremien? Ei gullklokke på finn vil jeg ikke engang få... Ser mange skriver at prisene går opp og ned, men med tanke på investering er gull og eiendom noe av det sikreste du kan investere i. Uansett er det så dårlig arbeid som man bare kan få det til ettersom mange av ringene er bare omtalt som "Gullring med safir", disse er ikke veid opp eller gitt karat på, både jeg og mannen har safir-ringer så hvilken takst blir rett til hvert enkelt smykke? Det er slurv uten like. Jeg skjønner at mange kan bli irritert over at vi kan ta oss råd til slike luksusprodukter, men gressklipperen dere har ute i hagen kan jo være et luksusprodukt for en annen. Tro det eller ei, men jeg synes 6000 er mye penger for noe som er totalt feil og er det noe jeg virkelig ikke liker så er det å bli lurt og jeg vil heller ikke at noen andre skal få problemer. HI Anonymous poster hash: 30b98...7c9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217857-et-seri%C3%B8st-luksusproblem/page/2/#findComment-147229811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #28 Del Skrevet 30. mai 2015 Hva jeg ville gjort? Ingen verdens ting. Om deg tenker jeg at du er motbydelig opptatt av uviktige ting. Unnskyld at jeg spør, men viser ei klokke til 60 000 tiden på en annen måte enn min klokke kjøpt for ca 180,- på Clas Ohlson? Anonymous poster hash: 52792...f9f Tja, klokka jeg har kommer til å overleve tippoldebarna mine hvis den blir behandlet rett. Så hvis vi tenker at Clas Ohlson klokka varer et år så blir det noen lapper hvis det må kjøpes ny frem til tippoldebarna er døde. HI Anonymous poster hash: 30b98...7c9 😂😂😂 blir fornøyde tippoldebarn tenker jeg 😆 Anonymous poster hash: 1aa89...37e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217857-et-seri%C3%B8st-luksusproblem/page/2/#findComment-147229915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #29 Del Skrevet 30. mai 2015 Hva jeg ville gjort? Ingen verdens ting. Om deg tenker jeg at du er motbydelig opptatt av uviktige ting. Unnskyld at jeg spør, men viser ei klokke til 60 000 tiden på en annen måte enn min klokke kjøpt for ca 180,- på Clas Ohlson? Anonymous poster hash: 52792...f9f Tja, klokka jeg har kommer til å overleve tippoldebarna mine hvis den blir behandlet rett. Så hvis vi tenker at Clas Ohlson klokka varer et år så blir det noen lapper hvis det må kjøpes ny frem til tippoldebarna er døde. HI Anonymous poster hash: 30b98...7c9 😂😂😂 blir fornøyde tippoldebarn tenker jeg 😆 Anonymous poster hash: 1aa89...37e Investeringen sin. 🙊🙊🙊 Anonymous poster hash: d0555...838 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217857-et-seri%C3%B8st-luksusproblem/page/2/#findComment-147229921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #30 Del Skrevet 30. mai 2015 Dette hadde jeg klaget på. Og de har jo gjort feil, da to like ringer, med forskjellig vekt, får nøyaktig samme verdi. Fikk selv takst på en diamantring, og de skrev det var hvitt gull, men det var platinum. Og de skrev lavere karat på diamantene, og latterlig lav pris på ringen. Men jeg betalte bare 300 kr for taksten, så jeg klaget ikke på det. Anonymous poster hash: 87466...de8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217857-et-seri%C3%B8st-luksusproblem/page/2/#findComment-147229939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå