Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Siste ukene har jeg blitt plutselig svimmel. Ikke sånn type spist for lite og det blir svart når du reiser deg. Mer at det snurrer litt. Akkurat som når du går av en karusell. I dag ble jeg akutt kvalm, stod og brakk meg lags vei til jobb. Opplever også litt trykk i hodet og tung i brystet. Er veldig stresset om dagen og har lange dager på jobb. Har derfor ikke trent eller spist så bra. Kan det være årsaken? Har virkelig ikke tid til å dra til lege nå så sant jeg ikke absolutt må. Noen andre her som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 44214...107
SuperFries Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Hva tror du selv det skyldes? For lite mat og drikke, muligens for lite søvn samt mye stress.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Hva tror du selv det skyldes? For lite mat og drikke, muligens for lite søvn samt mye stress.Tror det er stress, men har stresset mye før uten å bli sånn. Aner virkelig ikke. Er jo ikke vondt, bare rart og litt ubehagelig. Anonymous poster hash: 44214...107
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Krystallsyken? Om så er kan den raskt behandles. Ta kontakt med lege. Anonymous poster hash: 0eb90...2bf
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Om det er krystallsyken og du "ikke har tid til legen" så kan det bli kronisk om du kkke får behandling og det helst fort. Jo lengre man drøyer det jo større sjanse er det for at krystaller dukker opp om og om og om igjen. Kan også være noe annet vestibulært som virus på bslansenerven eller vestibulær migrene. Eller noe annet. Pell deg til legen, er bare tull å ikke ha tid til å bry seg om helsa si En sjelden gang er svimmelheten kreft, og da er det i hvertfall lurt å oppdsge det tidlig. Tenk å dø fordi man "ikke hadde tid til legen". Anonymous poster hash: 4c8de...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå