Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Del Skrevet 29. mai 2015 Vi har nå vært prøvere i 1 1/2 år, gått på 1 enkel og 7 dobble pergo kurer på denne tiden uten noe lykke😪 Nå skal jeg tilbake til gyn på tirsdag neste uke, og tenker da prøve å få legen til å la meg prøve femar i stede.. Spurte om dette i januar, men han ville da at jeg skulle ta 2 kurer til med pergo nå, før vi evt går videre. Han sa at det var pga at det var veldig lite som skulle til for at egget skulle slippe. Jeg har helt normale sykluser på 30 dager, men altså ikke el av meg selv. Nå de siste dagene har hele newsfeed'n på facebook vært fylt av folk som skal ha barn, nesten alle våre vennepar venter tydeligvis barn... Kjenner jeg bare vil gråte av tanken.😢 Er så ufattelig lei denne prøvingen og all skuffelsen! Beklager at det ble mye syting her. Men håper på kloke ord fra noen ☺️ Anonymous poster hash: f3a7f...5fb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217704-til-dere-som-har-f%C3%A5ttpr%C3%B8vd-femar-samme-som-inne-p%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lieann Skrevet 30. juni 2015 #2 Del Skrevet 30. juni 2015 Hei Skjønner godt du er lei og oppgitt, føler sånn selv. Jeg også føler at "alle" rundt meg får barn. Ang hormoner; Mannen min og jeg har nå hatt vår første konsultasjon mtp fertilitetsutredning, hans sædprøve og min UL var helt normal. Jeg har også en syklus på 30-32 dager. Jeg har ikm fredag, hvis den kommer, skal jeg begynne på femar 2,5mg 3. syklusdag. Dette var det seksjonsoverlegen på sykehuset som satte meg på, det var aldri snakk om Pergo en gang. Femar er relativt "ny" innenfor dette feltet, så det er nok fortsatt en del leger som holder seg til Pergo. Fordelene med femar er at slimhinnen i livmoren ikke blir tynnere slik som med pergo, og i stedet for at flere egg får hjelp (noe som kan være negativt da det fort kan bli for mange), mener jeg å huske legen sa det heller sikrer at ett egg modnes nok. Beklager jeg ikke er til mer hjelp med tanke på erfaring ved å faktisk bruke dette. Jeg ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217704-til-dere-som-har-f%C3%A5ttpr%C3%B8vd-femar-samme-som-inne-p%C3%A5-bli-gravid/#findComment-147295255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Del Skrevet 2. august 2015 Hvordan gikk det med deg? Ble det femar eller er du gravid? ☺️ Har nå gått til innkjøp av cb fertilitetsmonitor, så tenkte prøve den noen mnd i håp om å få litt mere peiling på syklus/el osv Anonymous poster hash: f3a7f...5fb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217704-til-dere-som-har-f%C3%A5ttpr%C3%B8vd-femar-samme-som-inne-p%C3%A5-bli-gravid/#findComment-147358130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå