Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Hører så mye forskjellig, har tatt gastroscopi og skal kanskje ta en koloscopi snart. Tok gastroscopi uten bedøvelse og det gikk greit. Har tatt endoscopi som også var greit bortsett fra en j... vond hemorroide. Om noen har tatt både koloscopi og gastroscopi - hva var deres erfaringer med de ulike undersøkelsene? Anonymous poster hash: 52a3f...ac8
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 To helt forskjellige undersøkelser, men for meg var koloskopi verst. Den tar lengre tid, og jeg har veldig betent tarm og derfor gjør denne undersøkelsen sykt vondt. Fikk tilslutt narkose sist gang. Gastroskopi er gjort på et par min, jeg fikk en slags bedøvelsesspray i svelget og beroligende. Brakk meg likevel absolutt hele tiden, men undersøkelsen var rask. Anonymous poster hash: 75d48...41b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Gastroskopi og endoskopi er virkelig ingenting i forhold til koloskopi, synes jeg da. Endoskopi var bare ubehagelig, gastroskopi var ubehagelig og jeg brakk meg konstant, men det var raskt over. Koloskopi derimotvar så smertefullt at jeg både skrek og gråt, selv om jeg fikk smertelindring. Anonymous poster hash: 5058f...b6a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Vanskelig å velge mellom pest eller kolera. Anonymous poster hash: 18f78...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå