Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Har de siste årene mistet veldig mye hår. Har lest at tape extensions ikke sliter så på håret, så jeg vurderer dette. Andre med tynt hår som har erfaring med tape extensions? Anonymous poster hash: 23b47...154
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Jeg sitter her med tape-extensions fra Rapunzel of Sweeden, og er superfornøyd! Har hatt de i snart 5 uker, ikke mistet en eneste. Tidligere alltid brukt sånn som sveises på, aldri mer - dette er både enklere, billigere og tar myyyye mindre tid. Har forøvrig svært tynt hår pga medisiner, extensionene har gitt meg litt selvtillit igjen Hvis du ikke vil bestille på nett så anbefaler jeg et besøk hos Bobbys i Oslo, de har mye fint! Anonymous poster hash: d98a9...1b9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Kan jeg spørre hvor mye dere betalte for dette hos bobbys? Anonymous poster hash: 4124e...6db
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Jeg prøvde det i utlandet og det var ikke så fint. Vanskelig å ta ut. Anonymous poster hash: 09377...9dd
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Kan jeg spørre hvor mye dere betalte for dette hos bobbys? Anonymous poster hash: 4124e...6db Både Bobbys og Rapunzel har greie nettsider med priser og fargekart. På Rapunzel har de også videoer som viser hvordan du gjør det enklest mulig når du setter på. Forøvrig viktig å huske å kjøpe den olje-saken som løsner tapen når håret skal av igjen... Anonymous poster hash: d98a9...1b9
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Tusen takk for positive svar:) Fikk veldig lyst til å bestille! Er det enkelt å sette på selv, eller burde en frisør gjøre det? HI Anonymous poster hash: 23b47...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå