Gå til innhold

Barnefar lei av "prestasjonspress"

Anbefalte innlegg

Vi er akkurat begynt å prøve på barn nr. 2, og har ca 2 fruktbare dager igjen i denne pp. Nå merker jeg at mannen begynner å bli lei. Vi har hatt sex hver dag siden fredag. Jeg oppdaget EL-slim i går så EL er nok rett rundt hjørnet. I forhold til syklusen min skal den komme i morgen.

Problemet nå er at mannen sliter med å avslutte da han føler et lite press på seg på å komme. Jeg har nesten ikke snakket om EL med han i det hele tatt, vi har heller hatt fokus på å kose oss med nærhet og mye sex (ble naturlig da han har vært bortreist i 3 uker), men nå begynner lysten å dabbe av og det føles mer som et "must" at vi har sex på kveldene.

Noen som har tips til hvordan vi kan klare å flytte fokus de neste 2-3 kveldene for å komme gjennom denne pp. med hyppig avlevering av svømmere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217358-barnefar-lei-av-prestasjonspress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt noe av problemet med min mann. Men vi har ikke brukt å ha sex hver dag da, det er ikke nødvendig.

Jeg måtte bare slutte å si akkurat når jeg hadde eggløsning. Og så hadde vi heller sex annenhver dag i en 14 dagers periode. Det gikk mye bedre.

Anonymous poster hash: c1c7e...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...