Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Klarer ikke velge? Anonymous poster hash: 03f6a...b40
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har vært alle tre stedene og ville valgt Legoland (selv om de andre parkene er bra de også). Mine barn har elsket Legoland, de synes det er som et eventyr å se på den miniatyrbyen i lego, har gått der og sett og sett, skravlet, pekt og sett. Anonymous poster hash: 10685...47f
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Vi har både Vært i djurs og Legoland. Andebaler djurs for en 3 åring
It's all about me Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Har bare vært på Djurs og Legoland, men anbefaler definitivt Legoland for en på 3. Djurs er kjempefin den også, har iår åpnet et nytt område med bondegårdtema. Så de kommer like i hælene. Men hadde heller dratt på Bon bon land sør for Kjøbenhavn. Søt og litt slitt park, men ved å kjøpe årskort der til 349,- først gir det halv pris på Djurs og gratis inngang på Tusenfryd resten av sesongen. Vi gjør dette hvert år
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Legoland. Syns Djurs er for stort, dyrt og upersonlig, og alt for få ting der passer for 3-åringer. Anonymous poster hash: c1975...4cf
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Vi var i Legoland nå i mai. Og først sto vi i kø i en time for å kjøpe billett, så 10 min for å komme inn i parken. Så var det ca 45 min kø for de beste karusellene. Ca 20 min for de minste barnekarusellene. Så vi følte dagen gikk med til å stå i kø. Men en fin park, og vi koste oss. Og verdt turen dit. Men barna vil faktisk ikke tilbake. Anonymous poster hash: eb3d7...278
Englenemine Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Legoland😃 Kan det ikke kjøpes biletter på nett så slipper dere kø der. Jeg tror dere må ha vært der en helgedag eller en fridag? Har vært der 4 ganger , alle gangene i begynnelsen / midten av juni og aldri stått i de køene. Eneste er maks 10 min/ kvarter på ett par kjøreting. Vært der med så små barn som 2 åringer. Om det er utenfor fellesferien er det ikke ille, men i juli og i helger er det helt klart fler der. Men sånn er det jo alle steder i juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå