Tough Shit Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Type Dorte Skappelgenser eller Acnegenser. Sånn ca tid? Hvor mange timer per dag må dere bruke?
Superdolly Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Et par uker kanskje. Jeg har ikke strikket Acnegenser, så jeg vet ikke hvilket garn og pinner man bruker. Det har jo en del å si. Jeg har strikket mye, så når det ikke er mønster kan jeg strikke veldig fort.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har strikket litt på en acne genser i de to siste dagene og er snart ferdig med bolen. Da har jeg ikke strikket så mye disse dagene. Det går fort. Andre gensere/jakker som f.eks Nancy koften brukte jeg ca. to mnd på. Har ikke så mye tid ledig hver dag til å strikke på, kanskje ca. 30 min til -1,5 timer. Litt lengre i helgene Anonymous poster hash: 1801a...10f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Aldri strikket de du nevner, men typ islandsgenser eller Marius tar ca.en uke her i gården. Anonymous poster hash: 07da7...ce7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 To-tre kvelder. En kveld til bolen, en kveld til to armer, og så spørs det om jeg gidder å montere samme kveld, eller om jeg trenger en tredje kveld til montering. Jeg blir litt manisk strikkemaskin når jeg først går i gang. Anonymous poster hash: 841e0...357
MTF Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Jeg er elendig på å strikke, men SKULLE klare å strikke en skappelgenser til meg og jenta mi...Hennes tok vel ca 2 mnd, mens min tok nærmere 6 mnd Jeg klarte jo ikke engang legge mesker opp selv, så måtte ha hjelp til ALT, skikkelig elendig Aldri mer strikking på meg, har innsett mine begrensinger på det området gitt
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Har strikket flere skappelgensere og en acnegenser, har brukt rundt en uke på hver. Strikker ikke så fort. Anonymous poster hash: b4107...b10
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 Hm, ikke sikker på når den blir ferdig. Startet på en skappel-genser til datteren min for 2 år siden og er ikke halvveis engang. Har uansett god tid nå, for hun har vel for lengst vokst ut av den, så satser på at barnebarna passer den om en 20 års tid Strikking er ikke min sterkeste side som dere ser..haha Anonymous poster hash: e29d7...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå