GĂ„ til innhold

Hvor sent har dere testet positivt?

Anbefalte innlegg

NÄ er jeg 8-9 dager over ikm (22 dpo) og har ikke testet siden forrige tirsdag. Skal teste imorgen og merker at jeg er veldig spent. Jeg har egentlig innstilt meg pÄ at tr skal dukke opp, sÄ tÞr nesten ikke Ä hÄpe pÄ noe positivt. Tanken pÄ en positivtest er jo uvirkelig! Men, spÞrsmÄlet mitt er om noen av dere har fÄtt negativtest ved ikm, for sÄ Ä fÄ positiv senere? :)

Testen forrige tirsdag ble tatt hos legen, men pÄ formidagsurin. Da var jeg 1 dag over ikm, og siden den negative testen har jeg innstilt meg pÄ at tr skal komme, noe hun ikke har gjort... :lete:

Gleder meg til Ä teste imorgen, men vil ikke sette meg selv noen forhÄpninger  :roll:

Endret av Morroklump1
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217239-hvor-sent-har-dere-testet-positivt/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Har ikke testet enda, mÄ blir pÄ formiddags urin i dag og morgenurin imorgen om det er nÞdvendig.

Bruker alle legekontor de samme? Har nemlig fÄtt et annen svar nÄr det gjelder legetesting tidligere her inne :)

Tror dere el kan ha kommet senere? I sÄ fall er jo fortsatt tr veldig forsinket, men at det kan vÊre derfor testen pÄ legekontoret ble negativ? Men skal ikke spekulere pÄ det fÞr jeg fÄr testet pÄ nytt!

Legesentre bruker forskjellige typer tester :-) hos oss feks har vi to forskjellige typer, det kommer an pÄ hva de vi bestiller av har pÄ lager og hvem vi bestiller av. Lykke til med testing, blir spennende Ä hÞre Ässen det gÄr :-)

Annonse

Å,ja :) ser nĂ„ at du skal teste senere :) 4 dager til ik, her. Flere syptomer pĂ„ graviditet. Meeen ... Har kobberspiral.. Blitt gravid med den fĂžr. MĂ„tte ta 7 tester da jeg fikk fĂžrste barnet for 9 Ă„r siden. Jeg glemmer ikke da jeg troppa opp pĂ„ legekontoret og spurte om Ă„ fĂ„ ta en blodprĂžve fordi jeg var sikker pĂ„ at jeg var gravid, samme dag som ikm :-D hahaha...

NÄ har ikke vi prÞvd Ä bli gravid (har jo spiral), men denne mnd har jeg hatt bekkenplager (som har vÊrt sikkert tegn med de andre svangerskapene mine) og nÄ er det slik at vi nesten hÄper jeg er gravid :)

Tviler... Men skal ta ut spiralen i august, sÄ fÄr vi se :-)

Svakt positivt? En strek er vel en strek uansett om den er svak eller sterk Test igjen i morgen

Jo, men med tanke pÄ hvor sent jeg tester. Burde den ikke vÊrt tydligere? Men kanskje jeg har bomma pÄ el, og at jeg faktisk ble gravid senere jeg trodde?

Men det som er rart er at jeg og kjÊresten hadde sex sÞndag den 3. Mai. Da var jeg sikker pÄ at el kom pÄ mandagen. Men om el kom senere, sÄ mÄ virkelig kjÊrestens svÞmmere leve lenge! Han dro nemlig avgÄrde mandag morgen og kom tilbake 9 dager etter..

Ja det er vel mest sannsynlig at tr bare er forsinket..skal vel godt GjÞres at de lever sÄ lenge! min var forsinket med 2 uker forrige syklus og det har aldri skjedd FÞr - alltid hatt regelmessig.

Annonse

Desverre har jeg variert erfaring med svake streker. Testet svakt positivt med 1.barnet. Med de andre svangerskapene har jeg venta til etter ikm eller samme dag som ikm. En gang jeg trodde jeg var gravid fikk jeg svak positiv, men fikk mensen.

Trodde jeg begynte Ä spotte tr nÄ, nÄr det var kommet litt brunt utflod i trusa. Men nÄr jeg tÞrket meg kom det ingenting? Pleier da aldri Ä fÄ brunt utflod FØR tr, kun etter nÄr tr er i ferd med Ä gi seg... Pleier Ä fÄ ferskt blod nÄr jeg fÞrst spotter... Dette var merkelig, men antar det er tr spm kommer nÄr som helst nÄ

Men samtidig klarte jeg ikke Ä dy meg, mÄtte sÞke pÄ det ;) Fant dette pÄ Lommelegen.no:
"SvÊrt mange kvinner opplever Ä ha brunlig utflod tidlig i svangerskapet. I de aller aller fleste tilfeller, gÄr det bra. Livmorhalsen og slimhinnene i skjeden er veldig skjÞre og blodfylte pÄ denne tiden. Det kan fort komme en bloddrÄpe, spesielt etter samleie eller trening, og det skal bare en mikroskopisk drÄpe til fÞr utfloden farges."

Haha, mÄ da vÊre lov Ä hÄpe!! :D Spesielt nÄr jeg ikke merket noe mer til det. Kun det som var kommet i trusa, ingenting pÄ papiret og ingenting nÄr jeg prÞvde Ä stikke en finger forsiktig opp for Ä se om det kom noe mer. Men nei, der var det null og niks.

Endret av Morroklump1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...