Gå til innhold

Blir satt i gang i morgen 40+5

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

I morgen blir en spennende dag! Jeg var på trivselskontroll i dag og alt var fint bortsett fra 3+ i urinen og pga alderen min ( 40 år ) så blir jeg satt i gang i morgen da legen mente babyen hadde godt av å komme ut nå.

Jeg hadde en tegningsblødning lørdag og har hatt mensmurringer og stikkende/strekkende smerter nedentil, samt kynnere/rier? og har skjønt at noe var på gang, men var sliten av at det aldri tok seg opp.

Ble strippet og var moden med ca 2 cm åpning.

Håper morgendagen vil gi oss vår lille prinsesse nr 2  :babyjente:

Litt rart å skulle bli satt i gang denne gangen, men jeg tar i mot den hjelp jeg kan få nå og er glad til.

Noen som har hatt raske fine fødsler mht å bli satt igang?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144217207-blir-satt-i-gang-i-morgen-405/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til😊 blei satt i gang med nr to fordi vannet gikk på morningen og ikke noe mer skjedde, men han var ute på natta, så gikk vel en 15 timer fra jeg fikk den første modnings pilla.... men min erfaring, uten at det trenger stemme for deg, var at det riene var mye hardere og vondere med å bli satt i gang enn når alt gikk av seg selv, som det gjorde med første mann😊

Gjest Trulte med to små

Masse lykke til blei satt i gang med nr to fordi vannet gikk på morningen og ikke noe mer skjedde, men han var ute på natta, så gikk vel en 15 timer fra jeg fikk den første modnings pilla.... men min erfaring, uten at det trenger stemme for deg, var at det riene var mye hardere og vondere med å bli satt i gang enn når alt gikk av seg selv, som det gjorde med første mann

Tusen takk! :) Ja det er nok en del forskjellig erfaringer ang det å bli satt igang. Skal ta ny sjekk i morgen ang hvor langt jeg er kommet i forløpet og hvilken metode jeg blir satt i gang med. Mulig de bare tar vannet også. Vel, tiden vil vise og spennende er det ihvertfall!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Lykke til! Søsteren min har blitt satt i gang med begge sine, og begge var raske og greie fødsler.

Tusen takk! :) Så godt å høre det da! Jeg er jo spent på hvordan det vil være i forhold til å gå i fødsel av meg selv slik som sist. Har jo lest en del ymse mht det å bli satt igang. Håper jeg er heldig og får det raskt overstått. Lov å håpe vet du ;)

Gjest Trulte med to små

Tusen takk alle sammen! :)

Første fødsel tok 8 timer med aktiv fødsel, men hadde en lang latensfase som var vond. Slapp forholdsvis billig unna da, så det var jeg glad for.

Har noen rier nå selv om de ikke er veldig vonde og kommer uregelmessig, så er det ihvertfall noe på gang.

Straks avreise og er så utrolig spent!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...