Gå til innhold

erfaringer fra lalandia, billund i Danmark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I forhold til pakkereise vet jeg ikke, men vi har vært på begge steder med 2 åringen. Han storkoste seg begge steder. Var da bare på badelanddelen av Lalandia. På Legoland tok han alle karuseller som var egnet for små, og det var ganske mange. Vi valgte å bo i Vejle, tar ca 20 min å kjøre til Billund.

I forhold til pakkereise vet jeg ikke, men vi har vært på begge steder med 2 åringen. Han storkoste seg begge steder. Var da bare på badelanddelen av Lalandia. På Legoland tok han alle karuseller som var egnet for små, og det var ganske mange. Vi valgte å bo i Vejle, tar ca 20 min å kjøre til Billund.

Så bra😃 bodde du Da på feriesenter eller hotell i vejle?

Anonymous poster hash: 48b26...293

Hva var inkludert i billetten dersom du bestilte pakkereise fra colorline? Passer det å være på det feriesenter med en 3 åring? Passer det å ha med en 3 åring på legoland? Andre tips/ erfaringer?

Veldig bra, både Legoland og Lalandia. Har vært der med en på 3,5 år. For vår del, som tar ferje til Hirtshals, har det vært minst like bra å være lenger nord på Jylland, og heller gå i Fårup sommerland. Min erfaring er at det er mer for såpass små der enn i Legoland. Det er jo mange feriesentere i nærheten av strand, liksom ikke sånn i "ingenmannsland" som jeg føler Billund er. Dessuten er det et stykke å kjøre fra Hirshals til Billund. Og Lalandia er dyrt. Jeg vil anbefale å bo på Skallerup Seaside Resort, da får man fri tilgang til badeland og lekeland. Det er en gård i nærheten som man kan besøke. Så kan man ta dagsturer til Fårup, Oceanarium i Hirtshals, Hjørring, Aalborg, Skagen osv :-)

Anonymous poster hash: 21147...555

Vi bodde på hytte ved Lalandia i pinsen, fullt utstyrt hytte, vaskemaskin, oppvaskmaskin, tørketrommel m.m.

Går et lite tog ned til Lalandia og Legoland er rett over veien fra Lalandia.

Leier man hytte der har man fri tilgang til Lalandia, kan også leie sengetøy og hytta blir vasket når dere reiser. TV2 og NRK på TV og trådløst nettverk.

Anonymous poster hash: bcd43...dcf

Annonse

Hva var inkludert i billetten dersom du bestilte pakkereise fra colorline? Passer det å være på det feriesenter med en 3 åring? Passer det å ha med en 3 åring på legoland? Andre tips/ erfaringer?

Veldig bra, både Legoland og Lalandia. Har vært der med en på 3,5 år. For vår del, som tar ferje til Hirtshals, har det vært minst like bra å være lenger nord på Jylland, og heller gå i Fårup sommerland. Min erfaring er at det er mer for såpass små der enn i Legoland. Det er jo mange feriesentere i nærheten av strand, liksom ikke sånn i "ingenmannsland" som jeg føler Billund er. Dessuten er det et stykke å kjøre fra Hirshals til Billund. Og Lalandia er dyrt. Jeg vil anbefale å bo på Skallerup Seaside Resort, da får man fri tilgang til badeland og lekeland. Det er en gård i nærheten som man kan besøke. Så kan man ta dagsturer til Fårup, Oceanarium i Hirtshals, Hjørring, Aalborg, Skagen osv :-)

Skallerup hadde akkurat ikke ledig når vi skal 😔 vet du om Et annet feriesenter på jylland Som Kan Være like bra?

Skallerup hadde akkurat ikke ledig når vi skal vet du om Et annet feriesenter på jylland Som Kan Være like bra?

Dayz Grønhøj Strand (vestkysten), Danland Feriecenter Nordsøen (vestkysten), Danland Sæby Søbad (østkysten). Har ikke vært på disse selv, men hørt de skal være bra. Ikke like store som Skallerup tror jeg. Du får gå inn på www.colorline.no og lese om de forskjellige. Ellers er det jo mulig å finne en bra campingplass sikkert. Vi har vært på Dayz Rønbjerg, men var ikke helt fornøyd - utrolig dårlig lekeland og badeland var litt shabby.

Men jeg har alltd bestilt båt og lalandia hytte separat forresten. Det var endel kr spart å gjøre det sånn. I tilleg har vi vært der en ukes tid så har hatt sesongpass så har ikke hatt behov for inngangsbillett inkludert i pakkepris uansett. Mulig det ellers lønner seg med ca 2-3 dagers turer i pakkepriser da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...