Gå til innhold

Jobber dere 100 %?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobbet 100% frem til uke 22, deretter jobbet jeg 80% noen uker, så 70%. Vørt 60% sm de siste ukene. Er nå 35 uker. Helt utslitt. Har to barn (en med Aperger og en slitsom 3 åring) så to dager i uken fungerer bra for meg nå :) 

Anonymous poster hash: 46d97...0b7

Ble sykemeldt 100% frem til uke 8 pga. komplikasjoner ved ivf. Etter det begynte jeg 50% igjen, jobbet slik frem til uke 22. Så ble jeg 100% sykemeldt etter det, å nå jeg ut i permisjon i morgen. Har vært noen lange uker.

Anonymous poster hash: bd552...e7c

Sykemeldt 100% siden jeg var 15 uker, kommer nok ikke tilbake til jobb nei.
Lungene mine er for dårlige, så jeg må bare ta det med ro.
Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok fortsatt jobbet min fulle stilling, som kun er 65% pluss ekstra når det passer.
Har gjort det de andre svangerskapene, helt fram til jeg ikke få jobbe lenger.

Første gang lungene mine ikke er enige.

Annonse

Still going strong, jobber 100% går helt fint, men kjenner jeg er sliten etter endt dag, men bare 4,5 uke til ferie (avspasering) nå så tror jeg skal klare det, er i uke 30, føler meg heldig som får disse ukene før pensjonistart, går ut i permisjon siste uka i juli, så den får jeg jo igjen senere😊😊

Anonymous poster hash: 9137f...8f3

Jobbet 100% frem til perm denne gangen. Har hatt mulighet fordi jeg har vært friskere av mine diagnoser. Jeg har ikke reisevei og jeg kan utføre jobben utover dagen i stedet  og ta pauser på en annen måte. 

Det har likevel vært ganske så travelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...