Gå til innhold

hvordan ikke få varsel om en ny mld i messenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen måte å ikke få varsel om en ny mld i en chat på messenger/facebook fra kun en chat/person?

Altså jeg har blitt lagt til i en chat med flere personer i, vil ikke melde meg ut men vil heller ikke få varsler for hver eneste kommentar. Noen der kan chatte ganske lenge, i går holdt de på i 4 timer. Jeg har ikke lyden på så slipper det, men jeg har en Samsung mobil og hver gang noen skriver noe så blinker det et lys på mobilen. Batteriet er dårlig og det går ut over batteriet, altså den blinkingen, om jeg trykker på mobilen for å fjerne det så går det og batteri om jeg må gjøre det hele tiden i noen timer. Har ikke kr akkurat nå til en ny mobil. Jeg kan slå av lysvarselet men da får jeg ikke lysvarselet i det hele tatt, og jeg vil ha det om jeg får mld fra noen andre. Vet det går an å slå av lyden på mld fra en person og ikke de andre, men jeg er så sykt skvetten for sånne lyder at jeg vil ikke ha lyd i det hele tatt. Jeg vil kunne gå inn og lese i den chatten når jeg har tid og slippe alle varsel, det er en familiechat.

Anonymous poster hash: 188ca...444

Fortsetter under...

Skrevet

Altså jeg har lyd på mobilen men har slått av alle lyder på facebook og messenger.

Skrevet

Gå på innstillinger på telefonen din, finn varslinger, finn messenger og rediger der. Slik er det på iPhone i alle fall, mulig det er noe lignende på Samsung?

Skrevet

Gå på innstillinger på telefonen din, finn varslinger, finn messenger og rediger der. Slik er det på iPhone i alle fall, mulig det er noe lignende på Samsung?

Har gjort det, det jeg finner er kun å slå av lyden fra den ene chatten. Iphone har vel ikke et sånt varsellys som står og blinker i timesvis om man ikke fjerner det?

Skrevet

Gå inn på selve gruppa/chatten å trykk på gruppe navnet så kan du skru av varsel der :-)

Skrevet

Gå inn på selve gruppa/chatten å trykk på gruppe navnet så kan du skru av varsel der :-)

Men får ikke til å slå av blinkingen der. Har du samsung?

Annonse

Skrevet

Nei jeg har iPhone så har ingen blinking 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...