Gå til innhold

Noen her som er kjent i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle hoteller ligger "ved sentrum" i følge sånne hotellsider 😉 Det kan lønne seg å klikke inn på kartet og se hvor den faktiske beliggenheten er. Ved sentrum er ikke det samme som i sentrum, og ved sentrum kan være så mangt!

Breiavatnet og Domkirken ligger i sentrum. Hvis du går ut fra Breiavatnet på kartet, så gir det deg en ide om avstanden til de forskjellige hotellene. Det var derfor jeg tipset om Atlantic, som før ble regnet som byens beste hotell og som fortsatt er veldig bra, og som ligger midt i sentrum :)

Nå har du i hvert fall noen valg som du kan vurdere opp not hverandre :)

Skrevet

Skulle gjerne valgt Atlantic men vi tenkte å reise 29.juni til 1.juli å fant ikke noe billig på det hotellet da selv med Coop medlemskap :S

Anonymous poster hash: 11e69...beb
Skrevet

Om hotellet ligger en busstur unna sentrum gjør ikke så mye bare det er god bussforbindelse å det ikke er altfor lang busstur :)

Skrevet

Det er dyrere i ukedagene enn i helgene, ja. Men du får jo hotell Victoria, som også er et veldig godt hotell midt i sentrum, for 1580 kr for de datoene, sjekket du det?

Skrevet

Det er dyrere i ukedagene enn i helgene, ja. Men du får jo hotell Victoria, som også er et veldig godt hotell midt i sentrum, for 1580 kr for de datoene, sjekket du det?

Vi kan lett reise i helg istedenfor det er ingen problem,vil bare helst reise i juni.

Skal sjekke hotell Victoria nå,tusen takk for tipset! :)

Skrevet

Ehm? Det ER god bussforbindelse på forus! Det går jo buss der fra kl 0600-01.00 omtrent hver kvarter. I tillegg til andre ruter. Begge veier. Ville bodd på forus. Midt mellom alt og en del billigere enn Sandnes og stvg. Du må jo uansett ta bussen til Ålgård for å komme til kongeparken.

Anonymous poster hash: db7fa...cd9

Skrevet

Når jeg prøvde å sjekke prisene på hotell Victoria nå så var det faktisk dyrere i helg enn på hverdager.

Så da blir det nok hverdag sånn som planen i utgangspunktet var :)

Skrevet

Da er hotell reservert :D

Men lurer på en ting til..

Er det noe sted der de har oppbevaringsbokser i Stavanger sentrum?

Vi må være ute av hotellet til klokken 12 men kunne tenke meg å være i Stavanger lengre,men å dra på to svære kofferter blir slitsomt.

Kunne vært greit å ha ett sted å oppbevare bagasjen våres mens vi nyter siste dag i byen :)

Skrevet

Vi må være ute av hotellet til klokken 12 men kunne tenke meg å være i Stavanger lengre,men å dra på to svære kofferter blir slitsomt.

Kunne vært greit å ha ett sted å oppbevare bagasjen våres mens vi nyter siste dag i byen :)

Oppbevaringsbokser på jernbanen.

Men hoteller pleier å være greie med å ha bagasje både før og etter oppholdet. 😊

Anonymous poster hash: 9e4a2...2e4

Skrevet

Oppbevaringsbokser på jernbanen.

Men hoteller pleier å være greie med å ha bagasje både før og etter oppholdet.

Er det langt å gå til jernbanestasjonen? :)

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å sjekke et kart, så slipper du å mase. Google maps f.eks..

Anonymous poster hash: 166a6...e1c

Skrevet (endret)

Du kan sette igjen bagasjen på bagasje rommet på hotellet, ingen problem det 😊 Kos dere masse i Kongeparken. Helt topp der 😊 10, 15 minutter fra Victoria til jerbanestasjonen ca med en liten på slep😉

Endret av Fomle84
Skrevet

Du kan sette igjen bagasjen påbbagasje rommet på hotellet, ingen problem det Kos dere masse i Kongeparken. Helt topp der

Ja men jeg mente den dagen vi sjekker ut.

Vi må være ute til 12 å tenkte å være noen timer ekstra i Stavanger før vi reiser hjem igjen.

Å har ikke lyst å dra på svære kofferter :P

Men om jernbanestasjonen ligger i gåavstand så kan jeg sette tingene til oppbevaring der :)

Skrevet

Du kan sette igjen bagasjen påbbagasje rommet på hotellet, ingen problem det Kos dere masse i Kongeparken. Helt topp der

Ja men jeg mente den dagen vi sjekker ut.

Vi må være ute til 12 å tenkte å være noen timer ekstra i Stavanger før vi reiser hjem igjen.

Å har ikke lyst å dra på svære kofferter :P

Men om jernbanestasjonen ligger i gåavstand så kan jeg sette tingene til oppbevaring der :)

Jernbanestasjonen er i gåavstand fra Victoria hotell ja :Nikke:

Anonymous poster hash: fe135...545

Skrevet

Om jernbanen er i gåavstand eller ikke er jo avhengig av hvor du regner fra. Men om du kommer med buss til sentrum stopper de fleste bussene relativt nær bussterminalen eller jernbanestasjonen (de er nabobygg).

Og hvis du allerede er i sentrum, så er det ikke langt å gå. Uansett hvor du starter igrunnen. Vi har et lite og koselig sentrum.

Anbefaler sterkt en tur i øvre holmegate (fargegata) om dere vil på kafé.

Men er jo også mulig å ha kofferter på hotellet etter utsjekk.

Skrevet

Om jernbanen er i gåavstand eller ikke er jo avhengig av hvor du regner fra. Men om du kommer med buss til sentrum stopper de fleste bussene relativt nær bussterminalen eller jernbanestasjonen (de er nabobygg).

Og hvis du allerede er i sentrum, så er det ikke langt å gå. Uansett hvor du starter igrunnen. Vi har et lite og koselig sentrum.

Anbefaler sterkt en tur i øvre holmegate (fargegata) om dere vil på kafé.

Men er jo også mulig å ha kofferter på hotellet etter utsjekk.

hotell Victoria er på  da,så lurte på om det var gåavstand til jernbanestasjonen da.

Kafe høres kjekt ut! Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...