Gå til innhold

Kattunge som kaster opp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 5 mnd og i dag har han kastet opp to ganger. Det er ikke hårballer, men væske og mat som kommer. I tillegg rumler det i magen hans.

Han er ikke ute ennå og er ikke kastrert ennå. Han får den samme maten som han har fått hele tiden. Han virker litt slapppere enn han pleier å være, litt mindre engasjert enn han vanligvis er..

Kjenner jeg er litt bekymret :/

Anonymous poster hash: fa87d...218

Fortsetter under...

Skrevet

Sjekk om han har mark.

Skrevet

Sjekk om han har mark.

Avføringen hans ser helt normal ut. Kan de få det uten å være ute? Han er kun på terrassen foreløpig..

Skrevet

Det kan være hår som klør i halsen. Kjøp kattegress og gi katten så lenge den er inne. Kattegress løser opp hår og hårballer. Når katter er ute spiser de litt gress og dermed løser det meste seg av seg selv.

Anonymous poster hash: 18075...325

Skrevet

Det kan være hår som klør i halsen. Kjøp kattegress og gi katten så lenge den er inne. Kattegress løser opp hår og hårballer. Når katter er ute spiser de litt gress og dermed løser det meste seg av seg selv.

Det var lurt! At jeg ikke har tenkt på det selv!

Skrevet

Det kan være hår som klør i halsen. Kjøp kattegress og gi katten så lenge den er inne. Kattegress løser opp hår og hårballer. Når katter er ute spiser de litt gress og dermed løser det meste seg av seg selv.Anonymous poster hash: 18075...325

Det var lurt! At jeg ikke har tenkt på det selv! Anonymous poster hash: fa87d...218

:)

Om det ikke ordner seg og du fortsatt er bekymret så må du ta katten til veterinær. God bedring til katten:)

Annonse

Skrevet

Det kan være hår som klør i halsen. Kjøp kattegress og gi katten så lenge den er inne. Kattegress løser opp hår og hårballer. Når katter er ute spiser de litt gress og dermed løser det meste seg av seg selv.Anonymous poster hash: 18075...325

Det var lurt! At jeg ikke har tenkt på det selv! Anonymous poster hash: fa87d...218

:)

Om det ikke ordner seg og du fortsatt er bekymret så må du ta katten til veterinær. God bedring til katten:)

Takk! :) 

Skrevet

Ville gitt den ormekur. Katter er født med innvollsorm og må ha behandling. Ikke så mange som vet det.

Anonymous poster hash: 33191...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...