3 i april Skrevet 25. mai 2015 #1 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har lest masse om denne rasen, men jeg kjenner ingen som har eurasier.  Vi er en familie på 5 med 3 barn på 2,6 og 7.5 år som vurdere og skaffe oss hund. Vi er ganske aktive da vi er ute på skogs og fjellturer pluss fisketurer mer eller mindre hver dag. Vi bir landelig til og har en stor hage og har mange fine tur områder i nærområdet. Jeg er oppvokst med hund og har mye erfaring med div raser.  Barna er også godt hundevante da mine foreldre har flere store hunder som ungene mine har fulgt helt siden de var valper.  Jeg jobber også deltid så hunden vil heller ikke tilbringe mye tid alene. Vi har også et stort område på oppsiden av huset hvor vi vil lage en skikkelig hundegård med hundehus.  Ellers er vi en dyreglad fanilie så hunden vil få mye kos og kjærlighet. Jeg har falt veldig for eurasier,syns de er så vakre og det virker som om de er den perfekte familiehund. 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144216968-er-det-noen-her-inne-som-har-eller-har-hatt-hunderasen-eurasier-og-som-kan-fortelle-meg-litt-om-hvordan-livet-med-denne-rasen-er-%F0%9F%98%8A/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Del Skrevet 25. mai 2015 Vi har eurasier. Hatt flere, men har nå 2 stk. Er oppvokst med schæfer og med utgangspunkt i den rasen er de veldig forskjellige. Det er en ganske egenrådig rase. Du må ikke forvente at den vil trives i hundegård alene, og det er flott du jobbet deltid. Rasen er ikke glad i folk generelt sett, men den elsker familien og vil være der det skjer. Ingen regel uten unntak så vi har selvfølgelig hatt eksemplar som er utenom standarden.  Eurasier er flotte hunder og veldig familievennlige. De klarer fint mye og lange turer så ser ingen grunn til at rasen ikke skulle passe dere.  Rasen er relativt ny og det er viktig at kun friske linjer avles på slik at rasen ikke ødelegges. Vil anbefale deg å melde deg inn i eurasier grupper på fb- der kan du få mye innspill og mer svar på spørsmål.  Anonymous poster hash: 9d01a...367 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144216968-er-det-noen-her-inne-som-har-eller-har-hatt-hunderasen-eurasier-og-som-kan-fortelle-meg-litt-om-hvordan-livet-med-denne-rasen-er-%F0%9F%98%8A/#findComment-147219837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå