Gå til innhold

Trenger råd. Vet ikke hva jeg skal gjøre (legging)

Anbefalte innlegg

Har store problemer når det gjelder legging av vår snart 7 måneder gamle sønn. Han er trøtt, men klarer ikke falle til ro. Han skriker og skriker helt til han kaster opp. Kan ikke legge han i senga mens han er våken, da skriker han enda mer. For å få han til å sovne må jeg bysse han i søvn. Han skriker mye og lenge før han til slutt sovner i armene mine. Han sover også veldig urolig om natta,våkner og gråter mellom fem og ti ganger i løpet av natta. Spiser en gang i løpet av natta (mme). Dette begynner å tære skikkelig på og jeg vet ikke min arme råd. Han har drevet på sånn siden i februar. Har de siste to ukene sovet veldig dårlig på dagtid også.

Han har ikke fått noen tenner enda. Jeg kan ikke kjenne at det er noen tenner påtur heller. Hvordan var deres barn da tennene var påtur?

Føler meg helt rådvill og lurer sånn på hva jeg gjør feil.

Fortsetter under...

Heisann.

Prøv og søk på google "Problemer med legging av baby". Skjønner at det er slitsomt. Det kan være så mye som gjør at han har problemer med legging. Prøv ut noen tips du finner. Mulig han er sulten, tenner, trykk i ører når du legger ham, den som legger ham er stresset, mm. Fortell gjerne hvordan det går :)

Anonymous poster hash: a1368...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...