Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nå merker jeg at magen stikker litt og at det er aktivitet inni der, men det og sove om natta begynner å bli tyngere syns jeg.. Jeg kan ikke bare slenge meg på andre siden da kan jeg få vondt, må bruke hele kroppen Hehe... Fler som kan har det sånn?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover ikke så godt lenger.. Tungt å snu på meg, og om jeg ligger for lenge på siden får jeg vondt i hoftene. Heller ikke så behagelig å ligge på rygg, og på magen går det ikke an å ligge lengre.. :P 

Lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn gravide-sove-pute-sak.. men tar sånn plass i senga!

Skrevet

Er veldig godt og legge ei pute mellom bena og ei på siden av magen :-)

Anonymous poster hash: 3f78f...35d

Skrevet

Jeg merker at det er mer omstendelig å snu seg om natta, jeg får også vondt i hoften på den siden jeg ligger på, hvis jeg ligger lenge på samme side. Men kjøpte meg sånn graviditetspute, syns den er veldig grei å ha! Har brukt den i flere uker allerede, er 21 uker nå :)

Skrevet

Hvor kjøpte du puta, Kalii?

Skrevet

Jeg kjøpte den faktisk på finn.no, kan ikke se at den var brukt i det hele tatt & med vaskbart trekk :) Den er av typen "Snoogle", anbefales! :)

Skrevet

Hvor langt er dere på vei da?

Skrevet

Bbhugme eller doomoo putene fungerer også ypperlig for å sove på natta. Har puta mellom beina og rundt magen når jeg ligger på siden

Anonymous poster hash: f1933...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...