Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som har tildlig ul, betaler dere selv eller blir henvist? Hvorfor blir dere evt henvist? Jeg har tidligere mistet selv, men det var så tidlig som i uke 4-5, kun derfor jeg lurer ;) .Skulle gjerne blitt henvist selv.

jeg har habituel abort, mistet tre ganger på rad, derfor jeg får oppfølgning :) (henvisning)

Dere som har tildlig ul, betaler dere selv eller blir henvist? Hvorfor blir dere evt henvist? Jeg har tidligere mistet selv, men det var så tidlig som i uke 4-5, kun derfor jeg lurer ;) .Skulle gjerne blitt henvist selv.

Jeg får tidlig UL fordi jeg går til min faste gynekolog på oppfølging og ikke fastlegen:) Da får æ UL hver gang👍 Endret av Ieddne

Annonse

Er ikke det veldig rart hvis dere vet når EL var?

Men VET dere via EL-tester - eller tror dere, da dere har jevn syklus?

Bare spørsmål, da jeg selv beregner ut fra EL-tidspunktet jeg vet utifra clearblues EL-test. Har nemlig sykluser på 35-40 dager, så blir litt rart å beregne fra første dag i siste mens og, for det blir vel en ukes tid "feil" det også. [/quote

Hvorfor er det rart at man vet når EL er?

Vet det fordi jeg har jevn syklus og har samme symptomer på EL hver mnd. Vet også når vi hadde samleie og ikke hadde samleie;)

Bare spørsmål, da jeg selv beregner ut fra EL-tidspunktet jeg vet utifra clearblues EL-test. Har nemlig sykluser på 35-40 dager, så blir litt rart å beregne fra første dag i siste mens og, for det blir vel en ukes tid "feil" det også. [/quote

Vet det fordi jeg har jevn syklus og har samme symptomer på EL hver mnd. Vet også når vi hadde samleie og ikke hadde samleie;)

Spurte om det ikke var rart at dere ble satt en uke tilbake i tid, dersom dere visste når EL var. 

Et spørsmål til. Hvis dere ble satt tilbake ei uke. Så dere hjerteslag egentlig i uke 6 nå da? Eller?

Ja vi så og hørte hjerteslag:) Gyn mente at jeg var 6+4, men mine beregninger var 7+2.

Utrolig gøy uansett da :) Kjedelig å bli satt tilbake, tiden går jo tregt nok i utgangspunktet. Men gøy med hjerteslag. 

Jeg skjønner ikke hvordan de kan vite på DAGEN hvor langt man er kommet liksom. Ut i fra det lille man kan tyde fra en sånn skjerm. Utrolig fascinerende.. :o 

Spurte om det ikke var rart at dere ble satt en uke tilbake i tid, dersom dere visste når EL var. 

jo jeg syns det er rart, derfor jeg spurte selv ;)

Annonse

noen som kan hjelpe meg å forklare dette med hvor langt man er på vei. hadde sist mens 15 mai, og terminkalkulatoren viser at jeg har termin 22 februar. hvor mange uker er jeg da på vei?

Min siste mens var fra 13mai og jeg er 5+1 idag

Blir ikke helt klok på dette selv, ut fra appen jeg bruker står det 17 februar, men når jeg teller 40uker+2dager så havner jeg på 19februar...ingen terminer er egentlig "safe" før den ordinære ul, og så lenge man vet ca når EL var så kan man regne seg frem til ca dato😊😊

Var på ul (innvendig) i dag, ingen hjertelyd, bare plommesekk og et lite fosteranlegg. Trodde jeg var 6+5, men legen mente jeg kunne være kortere på vei. Det kaaan stemme, men er pessimistisk. Flere som ikke har sett hjerteaktivitet i uke 6?

Var på ul (innvendig) i dag, ingen hjertelyd, bare plommesekk og et lite fosteranlegg. Trodde jeg var 6+5, men legen mente jeg kunne være kortere på vei. Det kaaan stemme, men er pessimistisk. Flere som ikke har sett hjerteaktivitet i uke 6?

jeg ble satt til bake på tidlig UL, så kan stemme det. skal du tilbake igjen for å sjekke snart <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...