Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge Gravid app har jeg fått termin 01.02:) skal på tidlig UL 15 juni, spent på hva slags termindato man får da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper at jeg og kommer inn her etterhvert. :)

Skrevet

Hei! ☺️

Jeg testet positivt i dag, og er 2-3 uker på vei i følge testen. Er usikker på termin, men er vel rundt slutten av februar da tenker jeg! dette er så spennende!!:D

Skrevet

Når jeg lastet ned gravid app fikk jeg termin 31 januar. Det står altså at jeg er 4+3 uker på vei. For min siste mens var 24.04.2015! når hadde dere sist mens om man kan spørre, haha? 🙊☺️

Skrevet

Hei! ☺️

Jeg testet positivt i dag, og er 2-3 uker på vei i følge testen. Er usikker på termin, men er vel rundt slutten av februar da tenker jeg! dette er så spennende!!:D[/quote

Når hadde du siste mens?:)

Skrevet

Når jeg lastet ned gravid app fikk jeg termin 31 januar. Det står altså at jeg er 4+3 uker på vei. For min siste mens var 24.04.2015! når hadde dere sist mens om man kan spørre, haha? 🙊☺️

Æ hadde siste mens 25.04😊

Skrevet

Okei! fikk opp at jeg har termin 31 januar. Så da stemmer det i forhold til siste mens:)

Skrevet

termin 4 feb:) tvi tvi for spirene våre! <3

Skrevet

Så artig at flere har meldt seg her:) sir det samme, tvi tvi<3

Skrevet

Termin 12.feb :) Dette blir spennende!!

Skrevet

Venter en liten krabat ca 3.februar. Hvis alt går etter planen! Tvitvi alle sammen!!

Skrevet

Tror jeg skal ta sjansen på å hoppe inn her. Termin 6. februar :)

Skrevet

Spennende:) Jeg bare teller dager til første UL 15 juni, håper alt ser bra ut da!:)

Skrevet

Hvordan står det til med alle her? Hva slags symptomer har dere fått?

Skrevet

Ingen symptomer her foreløpig. Var ikke plaget med noe som helst forrige gang, så krysser fingrene for at jeg er like heldig nå.

Skrevet

Murring og ømme bryster som vokser i str. Ganske likt fra forrige svangerskap. Men begynt med kvalme 4+4 og det er bare aaaaaaaltfoooor tidlig. Husker ikke helt når den kom sist gang, men innbiller meg det var rundt uke 8. Sukk....! Klarte meg uten sykemelding sist gang, men det spørs denne gang om kvalmen fortsetter. Æsj!!!

Skrevet

Sist hadde jeg hyperemesis og denne gangen har jeg bare ømme pupper så langt:) Håper alt er bra inni der, blir litt redd når man ikke har andre symptomer!

Skrevet

Hurra! Positiv test i dag med termin ca 12/2. På første måned! 🎉😊

Skrevet

Termin 1.2 her også ifølge denne terminkalkulatoren.. Siste mens 26.04..

Jeg er konstant kvalm, kaster opp, veldig vondt i brystene.. Jeg har 3 barn fra før, men hadde ikke sånne symptomer med de 3 andre...

Skrevet

Testet positivt i går, foreløpig termin 7. februar. Hihi :)

Skrevet

Så koselig at det begynner å bli flere her inne:) Hvilken symptomer har dere til nå? Foreløbig har jeg bare veldig vonde bryst og er nesten konstant trøtt/sliten. Håper kvalmen holder seg unna, sist jeg gikk gravid fikk jeg hyperemesis og ble innlagt på sykehuset! Det vil jeg ikke denne gangen:)

Skrevet

SULTEN veeeeldig sulten! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...