Gå til innhold

Hjelp - trenger kjole til bryllup :o

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har funnet ut at kjolene bør være litt tunge og ikke for vide sånn at jeg ikke ser ut som et telt. altså at de faller litt etter kroppen uten å være trange-

Kjøpte en kjole til 399 på Lace som var perfekt i bryllup med magen forrige helg da var jeg 38 fullgåtte uker :)  

Jeg skal i bryllup neste lørdag og er da 32 uker på vei! Har funnet en kjole som kostet 899kr og var superflott på... Fremhevet magen fint og puppene ble bra(jeg har stooore) jeg kjøpte den i en butikk som heter pop corner. Ellers kommer den fra Danmark og kan bestilles. Søk på nu bystuff women. Der har jeg den beige/brune litt boheme kjolen. Har kjøpt blomsterkrans til håret og tror nok det blir kjempe fint. ☺️

Jeg kjøpte en på HM til ca 150 kr, den satt utrolig fint på magen min uten at jeg såg ut som et telt!

Ligner på denne, bare at livet sitter høyere opp under bysten, kjøpte den for ca tre uker siden..

http://www.hm.com/no/product/27458?article=27458-A

Annonse

Hvilken str bruker du? Jeg skal i to bryllup i juni, gravid i uke 34 og uke 36. Har kjøpt en flott gråblå fotsid kjole på Zalando fra Bellybutton, og planen er å selge den for halv pris etter bruk. Nypris kr. 1200.- Str 42, ledig fra 1. Juli. Gi beskjed om du er interessert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...