Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er så lei vår singel/grus innkjørsel, den er ikke rett, og det er umulig å sykle eller kjøre med leketraktoren på, i tillegg er det vanskelig å dytte barnevognen på. Jeg vil så gjerne ha en rettere innkjørsel, som også så litt bedre ut, uten at det koster all verden. Noen tips? bor forresten i hedmark Anonymous poster hash: 73eff...bae
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Vi har belegningsstein. Pent og praktisk, men ikke billig. Hør med noen som asfalterer. Hvis grunnarbeidet er godt og innkjørselen ikke for stor så kommer dere sikkert greit ut økonomisk. Anonymous poster hash: 2b4f8...5a8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #3 Skrevet 23. mai 2015 Vi har belegningsstein. Pent og praktisk, men ikke billig. Hør med noen som asfalterer. Hvis grunnarbeidet er godt og innkjørselen ikke for stor så kommer dere sikkert greit ut økonomisk. Anonymous poster hash: 2b4f8...5a8 Tja, det er vel plass til 10 biler om de står tett, vet ikke om det regnes som stort eller lite... Grunnarbeidet koster vel en del også? Hi Anonymous poster hash: 73eff...bae
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Vi har 240 kvm med stein, og det kosta 100.000, inkludert alt forarbeid (men uten moms)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Vi har 240 kvm med stein, og det kosta 100.000, inkludert alt forarbeid (men uten moms) Hva slags stein? Gjorde dere mye av jobben selv? Anonymous poster hash: 73eff...bae
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Vi har 240 kvm med stein, og det kosta 100.000, inkludert alt forarbeid (men uten moms) Hva slags stein? Gjorde dere mye av jobben selv? Anonymous poster hash: 73eff...bae Herregårdmix tror jeg den heter. Gjorde ingenting Selv. Får det litt billigere pga kjentfolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå