Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #2 Skrevet 23. mai 2015 Er til Oreokake. Anonymous poster hash: 20148...3a4
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #4 Skrevet 23. mai 2015 Tror faktisk den blir bedre med h-melk Anonymous poster hash: c2f8f...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #5 Skrevet 23. mai 2015 Oki. Takk Anonymous poster hash: 20148...3a4
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Jeg bruker h melk i f. Eks sjokolademoussenog pudding.. Synes smaken blir fyldigere og bedre da. Men kan hende det bare er innbilning 😉
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #7 Skrevet 23. mai 2015 Du får enten være helt crazy og bare skyte fra hofta og bruke h-melk! Eller kjøre i butikken og kjøpe ny lettmelk. Valget er dittt! Men det er ikke lett, det forstår jeg! Særlig når det melder seg stadig nye vanskelige valg: hjulvisp eller mixmaster? Skål eller bolle? Forkle på eller ikke? En husmor har mye å stri med. Anonymous poster hash: a6fa8...26d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2015 #8 Skrevet 23. mai 2015 Du får enten være helt crazy og bare skyte fra hofta og bruke h-melk! Eller kjøre i butikken og kjøpe ny lettmelk. Valget er dittt! Men det er ikke lett, det forstår jeg! Særlig når det melder seg stadig nye vanskelige valg: hjulvisp eller mixmaster? Skål eller bolle? Forkle på eller ikke? En husmor har mye å stri med. Anonymous poster hash: a6fa8...26d Å gid så morsom denne fruen var da Tenkte vel kanske at det hadde noe å si siden det stod lettmelk på pakken. Vanligvis står det bare melk. Men du skal vite det at jeg er kjempetøff, så jeg kjørte på med helmelken Anonymous poster hash: 20148...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå