Gå til innhold

Fra rødt til blondt hår igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved første besøk? Det kommer helt ann på tilstanden på håret ditt, hva det tåler, og hvor mye rødt som sitter i håret.

Men fin blond blir du ikke.

Tilstanden er bra men det er mye rødt.

Jeg ønsker å få det blondt igjen fordi det rett og slett er for dyrt å gå så ofte til frisøren som jeg må nå.

Jeg har en jobb jeg må se respresentabel ut i, så derfor jeg lurte på om jeg vil Linn se ok ut etter første besøk ja, selv om det da ikke vil være blondt enda.

hi

Anonymous poster hash: af10b...ee0

Ønsker deg lykke til. Og farge håret fra rødt til blond er en prosess, som vil slite mye på håret ditt. Det vil ta tid og få det helt blond. Og få det blondt på et besøk vil jeg ikke tro er mulig. Nå har ikke jeg sett hvor rødt dette håret er. Men hvis jeg tenker på rødt rødt, så kan det ta tid og få det blondt.

Anonymous poster hash: 1ba8e...082

Ved første besøk? Det kommer helt ann på tilstanden på håret ditt, hva det tåler, og hvor mye rødt som sitter i håret.

Men fin blond blir du ikke.

Tilstanden er bra men det er mye rødt.

Jeg ønsker å få det blondt igjen fordi det rett og slett er for dyrt å gå så ofte til frisøren som jeg må nå.

Jeg har en jobb jeg må se respresentabel ut i, så derfor jeg lurte på om jeg vil Linn se ok ut etter første besøk ja, selv om det da ikke vil være blondt enda.

hi

Dra til en salong som har olaplex (en pleiende olje som tilføres i bleking). Det er relativt nytt på markedet, så få som har det inne enda. Da reduseres slitasjen på håret maximalt og muligheten for å bli enda lysere er større :)

Jeg fikk det ganske fint på første forsøk, satt hos frisøren fra 11 til 17. Hadde ild rødt med lilla grønne blå rosa & gule striper i håret i tillegg. De grønne ble en ekkel gul/blond farge først men har heldigvis blekna naturlig etter frisør besøket. Blir en runde til med bleking senere på sommeren også. Har lyst å beholde det blonde håret en stund :)

Anonymous poster hash: 25d98...5f4

Annonse

Lykke til med det.

Har jobbet som frisør i mange år, hatt rødt hår i mange år, prøvd å bli blond.
Det gikk på bekostning av håret, det knakk av.

Har har rødt hår nå i 6 år, prøvd å bli lys en gang, det ble rosa og elendig kvalitet, jeg ga opp og farget det bare rødt igjen.
Det var enten det, farge det mørt eller klippe det kort å få det lyst.

Ønsker deg lykke til. Og farge håret fra rødt til blond er en prosess, som vil slite mye på håret ditt. Det vil ta tid og få det helt blond. Og få det blondt på et besøk vil jeg ikke tro er mulig. Nå har ikke jeg sett hvor rødt dette håret er. Men hvis jeg tenker på rødt rødt, så kan det ta tid og få det blondt.

Anonymous poster hash: 1ba8e...082

Takk for svar alle sammen. Her er et halvveis bilde av håret, kanskje ikke så bra men jeg prøver.

post-42-34906_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...