sofi2016 Skrevet 4. juli 2015 #26 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) uken før IKM følte jeg på meg at jeg var gravid. Hadde murringer og vondt i korsryggen. Tre dager før IKM kunne jeg spotte blod. (første dagen kun når jeg tørket meg, andre dagen litt i trusa.) Dagen før IKM klarte jeg ikke å vente lengre, så jeg tok en CL-test. --> . Hurra!! I tillegg er jeg dødens varm og klam. Vet ikke om det er pga. graviditeten eller om det er fordi sommeren plutselig har ankommet. Gruer meg til spaniaturen om 4 dager merker jeg...... Er bare 4+3 nå og i dag våknet jeg av sjuke murringer kl 0530 og fikk ikke sove igjen... Krysser fingrene for at dette kun er i starten. Føler meg underernært på søvn allerede Endret 4. juli 2015 av sofi2016 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144216433-det-er-sikkert-laget-1000-tr%C3%A5der-om-symptomer-her-f%C3%B8r-men-hadde-du-noen-symp-f%C3%B8r-ikm/page/2/#findComment-147303342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 5. juli 2015 #27 Del Skrevet 5. juli 2015 Dette høres nok veldig sært ut.. Men jeg satt på jobb en onsdag. Ikm var søndag. "aksje" ble lagt mandagen en uke tidligere. Satt å jobbet som normalt med snusen godt plassert i overleppa og kaffekopp nr 466446 i hånda. Hadde testet den morgen, og morgen før det. Negativ. Mens jeg satt der, fikk jeg plutselig en rar følelse. Beste måte jeg kan beskrive det på, er at: Du holder i en hageslange med vannet på. Når man holder i selve "skaftet" kjenner du lite, men om du holder i selve slangen, kan du kjenne vannet som renner igjennom om det er litt trykk i slangen. Skjønner dere hva jeg mener da? Den samme følelsen, av at noe rant fort, hadde jeg helst nederst i magen/mulig livmor! Da spytta jeg ut snusen, og gikk for vann resten av dagen. Kom hjem, testet med morgenurin dagen etter - og den var svak pos. Jeg vet ikke hva det der var, om det var innbildning eller hva.. Men der og da, så liksom bare viste jeg det Kuttet snusen og mishandlinga av kaffen samme der og da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144216433-det-er-sikkert-laget-1000-tr%C3%A5der-om-symptomer-her-f%C3%B8r-men-hadde-du-noen-symp-f%C3%B8r-ikm/page/2/#findComment-147303912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå