Gå til innhold

Når fødte du ditt første barn i forhold til termin? Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk gutt 13 dager før termin. Er nå 13 dager til jeg har termin igjen med en jente, så er spent, men veit det kanskje kan gå over termin denne gangen 😊

Anonymous poster hash: 6b7d7...60d

Annonse

Tviler på det ligger noe mye i det at førstegangsfødende går over termin... Virker som det er VELDIG tilfeldig og individuelt. Noen enig? En kan vel ikke helt forutsi når den lille bestemmer seg for å komme:)

Anonymous poster hash: c3dbf...4c0

Annonse

Det er veldig tifeldig og individuelt, men det er ganske vanlig at en kvinne har tilnærmet lik lengde på svangerskapene sine og at de gjerne går litt lenger med 1. enn neste.

Selv brøt jeg glatt med den teorien, men siden min kom 4 uker før så tror jeg det var en grunn, infeksjon eller noe som startet fødselen og ikke at det var "sånn det skulle være" 

Med et spenn på 4 uker før til 2 uker over  og den siste 2 dager over har jeg i alle fall ingen god indikator på når 4. skal melde sin ankomst.  ;) 

Gutt, 12 dager før ul termin, men 5 dager over menstermin. Vet man skal gå ut i fra ul, men jeg fikk den aldri til og stemme.

Uke 36+5 nå, spent på når denne kommer, vet ikke kjønn. Satt tilbake 2 dager denne gangen (ingenting og snakke om egentlig, men det er ivf så litt rart at de flyttet den om enn bare 2 dager).

Anonymous poster hash: 01f09...3a0

Det er veldig tifeldig og individuelt, men det er ganske vanlig at en kvinne har tilnærmet lik lengde på svangerskapene sine og at de gjerne går litt lenger med 1. enn neste.

Selv brøt jeg glatt med den teorien, men siden min kom 4 uker før så tror jeg det var en grunn, infeksjon eller noe som startet fødselen og ikke at det var "sånn det skulle være" 

Med et spenn på 4 uker før til 2 uker over  og den siste 2 dager over har jeg i alle fall ingen god indikator på når 4. skal melde sin ankomst.   ;)

Ja jeg brøt jo osgå med den, alle mne kom over termin, men førstemann var den jeg gikk kortest med.

Gutt 15 dager før termin, jente 5 dager før termin, nå er jeg 37+4 og får neste innen kort tid da vannet har gått;)

Vi har aldri visst kjønnet på noen av dem.

Trodde kanskje jeg kom til å gå over denne gangen, men lille hervville visst ut enda tidligere enn de andre:)

Gutt 15 dager før termin, jente 5 dager før termin, nå er jeg 37+4 og får neste innen kort tid da vannet har gått;)

Vi har aldri visst kjønnet på noen av dem.

Trodde kanskje jeg kom til å gå over denne gangen, men lille hervville visst ut enda tidligere enn de andre:)

Denne lille var visst en prinsesse og hun kom 19 dager før termin☺️💖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...