Gå til innhold

uteblitt mens... Negativ test, men følelse av å vera gravid 😕

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du over ikm kan du teste nå. Festeblødning er en liten blødning, litt friskt blod på papiret en dag og kanskje to har jeg hørt om. Men ikke som mens, bare bittelitt blod. Sikkert forskjellig fra person til person.

Hadde ikm på søndag, har nå masse utflod, og luftsmerter nederst i magen. Bakovervendt og lukka tapp... Men negativ test :/ Hadde bitte litt blødning på lørdag, men ellers ingenting... 

Nå kommer det også litt væske, (blank og gul) ut av puppene... Nokon med erfaring på dette? Andre som har opplevd? Er det tr som er på vei, eller hoppar over eller er det faktisk graviditet som gjer dette??? Sist mens 21 april... 

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg... hadde også ikm på søndag/mandag og ingen tegn til mens. Var hos legen på tirsdag og fikk påvist at jeg har forstoppelse. Dette er jo et tegn på graviditet. Jeg testet også når jeg var hos legen (men på formiddagsurin), den ble negativ..

Har mye murringer i livmor, og (så klart) vondt i magen ellers pga forstoppelse. Jeg hadde sist mens den 24. april, men fikk tidlig el.

Har også de siste dagene våknet med morgenkvalme og er veldig sliten og trøtt.

Eg testa i dag før eg gjekk på jobb. Ingen tegn til tr enno. Prøve å vente til tirsdag med ny test om ikkje tr viser seg 😊 Krysser fingrane for at du er gravid eg 😊

Annonse

Eg testa i dag før eg gjekk på jobb. Ingen tegn til tr enno. Prøve å vente til tirsdag med ny test om ikkje tr viser seg Krysser fingrane for at du er gravid eg

Krysser fingrene for deg og! :) Får håpe vi begge er blant de som produserer hcg sent ;) 

Ikm i dag her. Negativ test i går morges. Når det er sagt, jeg testa negativt på ikm sist gang jeg var gravid. Den ble veldig svakt positiv dagen etter. Så jeg tenkte å vente til i morgen. Hvertfall i ettermiddag om jeg klarer! :-p Har følelsen av å være gravid men det kan like gjerne være mensen som er på vei. Har hatt mye murringer i går og i dag. Kvalm i en uke nå. :-/

Annonse

Men når det skal sies, så er jeg veldig øm i livmorpartiet. Kjenner også at det "stikker i" når jeg nyser osv. Hvis jeg ligger på ryggen og klemmer forsiktig på livmor er den veldig følsom. Menmen, får svar i morgen om det er graviditet eller ikke.

Nå har jo jeg egentlig innstilt meg på at tr skal komme, og skuffelsen kan umulig bli alt for stor :) 

Svak positiv på meg, men tror ingenting på den.. Selvom det var på formidagsurin, tviler jeg sterkt. Tar en test imorgen tidlig, om den ikke slår ut sterkere får jeg bare vente tålmodig på tr :)

Hvordan går det? Jeg var 5 dager over og fikk tr 26.5. Er nå i ny PP. Ikm 19 Juni ca. Tror ikke det klaffer denne mnd heller da mannen måtte på jobb torsdag og el er I går eller i dag. (Tror jeg) Hadde el-slim torsdag og fredag. Tester ikke for el siden vi ikke stresser med å bli gravide. Skjer det så skjer det liksom. Men vi la inn aksjer onsdag så det er jo en liiiten mulighet?

Fremdeles ingen tr her... vanleg å hoppe over? Har aldri gjort d eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...