Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Del Skrevet 21. mai 2015 Hvis el testen jeg tok sist uke er til å stole på hadde jeg el mandag eller tirsdag sist uke. Hadde sex søndag og onsdag! Fra rundt 17.Mai merket jeg kvalme. Mand og tirsd denne uken hadde jeg litt rødbrunt på papiret. Kun v toalettbesøk 3-4 ggr. Litt små stikninger og smerter v livmor/eggstokkområdet mand tirsd. Tok en cb test idag morges. Kunne raskt se en svak svak strek (kryss) med en gang. Syns streken forsvant litt etterhvert, men den er fortsatt synlig. (Fått skyggestrek før så stoler ikke helt på testene). Men føler det kan være noe der. Er tidlig, og dumt å teste men testetøs som jeg er måtte jeg jo. Idag har jeg merker veldig stikninger i korsrygg og livmorområdet. Det stikker godt og stråler nedover lyske/lår. Kjennes godt og gjennom hele dagen. Helt andre type "smerter" enn menssmerter. Litt mer strålinger, stikk. Mye luft i magen. Men ingen ømme bryst 😁 Det som gir meg litt håp er de rare strålingene. Aldri kjent de i dpoland før eller før mens. Andre kjent lignende type smerter og vært gravide? Alt kan skje såpass tidlig, vet det. Merkelig med kvalmen, den kom jo så raskt. Men kjent meg veldig uvel til alle døgnets tider, og trøtt .. Vet ikke hva jeg vil med innlegget men høre andres erfaringer kanskje? Savner virkelig ømme bryster. Men kanskje d kommer. Hvis d viser seg at testene forblir positive. Spennende dager😊 Men kan man merke stikninger/strålinger såpass tidlig? Anonymous poster hash: 82fe4...a8b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144216361-i-dpo-land-svak-test-merkelige-str%C3%A5linger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå