Gå til innhold

Hva er best/verst? Et glass cola eller et glass oboy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig ganske god på å holde meg borte fra slikt i ukene, men i dag fikk jeg så hinsides lyst på en av delene til maten.

Jeg landet på oboy, og komt til å tenke på hva som er verst av nevnte to?

Anonymous poster hash: 297b3...fea

Fortsetter under...

Skrevet

Vil tro at Cola er verst. Bare syren alene skader tennene

Anonymous poster hash: db1ef...e3c

Skrevet

Cola er selvsagt verst, det er jo bare søppel. Oboy blandes i melk som inneholde mange viktige vitaminer og mineraler. 

Anonymous poster hash: 3cfdb...751
Skrevet

Ville også trodd det, men det er nok mye sukker i oboy?

(Jeg en den som aldri leser på varedeklerasjonen, men heller lever etter alt med måte) ;)

Skrevet

Du får nok noen næringsstoffer fra melka, men kalorimessig stiller det ganske så likt. Og hvis du er ute etter næringsstoffer kan du jo bare drikke ren melk. 😝

Anonymous poster hash: 56ea2...daa

Skrevet

Du får nok noen næringsstoffer fra melka, men kalorimessig stiller det ganske så likt. Og hvis du er ute etter næringsstoffer kan du jo bare drikke ren melk. 😝

Selvfølgelig er cola verst! Selvfølgelig er det mer sukker i cola! Var det ikke 13 sukkerbiter i en halvliter? Eller var det mer? 17? 19? Husker ikke men UANSETT ikke mer enn max to sukkerbiter i den lille delen oboypulver du trenger for å blande ut en halv liter sjokolademelk. Tenk!

Anonymous poster hash: 20335...a03

Annonse

Skrevet

25!

Skrevet

(Jeg en den som aldri leser på varedeklerasjonen, men heller lever etter alt med måte) ;)

Kjøp oboy med mindre sukker! Like god. Og melk er næring. Cola bare sukker og søppel 😁
Skrevet

Selvfølgelig er cola verst! Selvfølgelig er det mer sukker i cola! Var det ikke 13 sukkerbiter i en halvliter? Eller var det mer? 17? 19? Husker ikke men UANSETT ikke mer enn max to sukkerbiter i den lille delen oboypulver du trenger for å blande ut en halv liter sjokolademelk. Tenk!

Tenk sjæl, hørt om melkesukker? Ting inneholder naturlig en del sukker, og med melk + tilmålte menge pulver står det til og med på pakken at det er mer kalorier i samme mengde melk med Oboy enn det er i colaen. Gå og les. Sier ikke at colaen er sunn for det om...

Skrevet

cola er mye verre ja

Skrevet

Kjøp oboy med mindre sukker! Like god. Og melk er næring. Cola bare sukker og søppel

Oboy med mindre sukker smaker høgg

Anonymous poster hash: 2f4be...ab7

Skrevet

Hvis du ikke drikker det til vanlig og dette er snakk om et unntak, spiller det ingen rolle på lang sikt. Velg det du har mest lyst på.

Skrevet

Tenk sjæl, hørt om melkesukker? Ting inneholder naturlig en del sukker, og med melk + tilmålte menge pulver står det til og med på pakken at det er mer kalorier i samme mengde melk med Oboy enn det er i colaen. Gå og les. Sier ikke at colaen er sunn for det om...

Oboy er mye, mye sunnere. Melkesukker, det er jo så forsvinnende lite i forhold!

Hvis du så ernæringsekspert W Frølich uttale seg på tv (i Puls tror jeg) ville du ha sett at for barn anbefalte hun faktisk sjokolademelk foran alle saft/juicevariantene hun ble forelagt!

Anonymous poster hash: 5251b...612

Annonse

Skrevet

(Jeg en den som aldri leser på varedeklerasjonen, men heller lever etter alt med måte) ;)Anonymous poster hash: 297b3...fea

Kjøp oboy med mindre sukker! Like god. Og melk er næring. Cola bare sukker og søppel
Den er ikke like god :P

Anonymous poster hash: 08611...07a

Skrevet

Oboy er fin restitusjonsdrikk etter trening :)

Anonymous poster hash: 08611...07a

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Enig at cola er verst...men du er temmelig naiv ang sukkerinnholdet i oboy'en....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...