Gå til innhold

Hvordan er Tyrkia i juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forsvarlig å reise med barn? 5 og 9 år? Blir det altfor varmt? Jada, jeg vet at det bor barn i Tyrkia og, men hvordan det er i forhold til Hellas o.l, leser det er noen grader varmere middeltemperatur...

Anonymous poster hash: ffd16...0ab

Skrevet

Det er Veeeldig varmt..

Skrevet

Kommer jo ann på om det erførste eller siste ukene i mnd.

Veeeeeeldig varmt de siste ukene i juli og i august.

Var der de to første ukene i september i fjor, over 40 grader de første dagene.

Husk å ta med masse solkrem fra Norge, den de har der nede er dyr og har stått ute og kokt i sola hele sommeren. UV drakter eret must.

Anonymous poster hash: 6fcf5...c53

Skrevet

Var der en gang for mange år siden i midten av juli og da var det opp til 52 grader.

Helt grusomt.

Anonymous poster hash: 8869c...9cd
Skrevet

Vi reiser alltid i juli-august, har vært i Tyrkia fjørten ganger..

Varmt og godt :P

Jeg har vært der gravid, og med baby og med små barn (har fire). Null problem! Bare å være flink til å drikke og å bade :)

Anonymous poster hash: c7168...26a

Skrevet

Vi var der i juli for noen år siden med en 7 åring. Bodde i bassenget og i vannet på stranda. Men det gjør barnet uansett hvor varmt det er så likegreit at det kokte. Var vel rundt 40+ de fleste dagene. Men drikk masse,sitt i skyggen og kjøl deg ned i vannet ☺☺

Anonymous poster hash: be070...393

Skrevet

Vi skal til Tyrkia nå i juli med to barn på 5 og 8 år, blir tredje gangen vi drar dit med småbarn midt i juli. Ikke noe problem! Blir min 6 Tyrkiatur og alle har vært midt i juli. Bare hærlig! Eneste er å sjekke at hotellet har aircondition på rommene/leilighetene. Det gjør nettene best visst man får litt sirkulasjon i luften. Akkurat som å sove hjemme på våren visst man har aircondition.

Jeg har vært en gang i Hellas i slutten på juli/begynnelsen av august, og det var helt grusomt! Selv med aircondition på rommet var det nesten helt uholdbart. Var bare voksne på den turen da, hadde aldri gått med små barn i den varmen. Men Hellas i seg selv er nyyydelig da! Bare ikke i den perioden.

Anonymous poster hash: c7a78...ec9

Skrevet

Vært der i juli noen ganger med barna. Og de bor i bassenget og havet, så det føles ikke for varmt ut. Og kan de ikke svømme, lærer de det fort da de bor i vannet.

Anonymous poster hash: 44718...b6e
Skrevet

Vi var der midt i juli i fjor. Da var det veldig godt og varmt. Men vi syns ikke det var for varmt da. Kommer jo an på om det kommer hetebølger og slikt sikkert. Men vi hadde behagelig temperaturer med 32 grader i lufta og 29 grader i bassenget. Sjøen husker jeg ikke. 7 åringen klaget ikke på varmen hvertfall.

Anonymous poster hash: 46004...983
Skrevet

For min del blir det for varmt. Kan ikke gå to skritt før man er gjennomsvett.

Anonymous poster hash: 91821...5f7

Skrevet

veldig varmt, og veldig herlig! Bare pass på å drikke og bade masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...