Tvillingmamma93 Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Hei. For et halvt år siden fant jeg en gutt jeg har falt veldig for, noe som er ganske sjelden for mitt vedkommende. Jeg er 22 med 2 barn, så sånt er ganske komplisert for min del. Vi ble vel spleisa sammen av en venninne som mente han var prikk lik meg. Vi har alle de samme interessene, mange like meninger og syn på det meste. Han er også superduper flink med barna mine, og jeg syns det er herlig å se hvor mye han engasjerer seg i dem. Utenom det er han supersnill og positiv, og jeg liker veldig godt å være med han. Har sommerfugler i magen og er superhappy når ting er bra. MEN. Jeg har en del problemer med eksen hans. Tidligere har jeg blitt forlatt til fordel for en eks, samt at pappaen til barna forelska seg i ei ny og stakk - så jeg har vel litt trust-issues. I starten når vi skreiv og prata på tlf før vi møttes, innrømte han at han ikke var helt ferdig med eksen hans, at han tenkte på hu av og til. (de var sammen i 4 år, ble slutt et par mnd før vi møttes). Jeg tenkte ikke så mye over det, for var egentlig ikke ute etter noe superseriøst uansett. Men så falt jeg jo da, veldig kjapt. Jeg reagerte på at han prata veldig mye med eksen, de sendte mye meldinger og ringte hverandre. En gang kom hu også på jobben hans og sa at hu hadde hatt "våte drømmer" om han osv. Kan ikke si at jeg var særlig imponert over noe av det. Jeg vet ikke om jeg er spesiell som også reagerte på at han hadde tusenvis av bilder av hu på pcn hans, samt at det sikkert var et par hundre bilder av hu på facebooken hans å. Spurte om hvorfor han hadde det, og han svarte at det var fortid - og at han ikke ville slette minnene sine. Jo mer glad jeg ble i han, jo mer irriterte det her meg. Så jeg spurte han vel etter 3 mnd ca om han kunne prøve å kutte ut eksen. Det var ikke akseptabelt, men etterhvert sa jeg at han fikk velge; enten hu eller meg. Da skulle han minimere kontakten frem til de fikk solgt diverse ting de eide sammen. Det var greit, tenkte jeg. Men nysgjerrig som jeg var, sjekka jeg tlf hans. Da skulle de visst plutselig møtes dagen etter (meg og han hadde egentlig planer, som han avlyste for å treffe hu tydeligvis) for å skrive en annonse på en båt de eide sammen. Siden hu vet null og niks om den båten, handlet det vel mer om at han ønsket å se hu, enn at han trengte hjelp. Jeg kunne bidratt like mye som hu med den annonsa. Han sletta alt av meldinger som handla om dette, men jeg leste de før han sletta. Så det var jo toppen av kransekaka at han jugde for meg i tillegg og sletta alt. En ukes tid etterpå fant jeg i tillegg sexfilmer av han og hu på pcn hans. Jeg ble så dårlig at jeg kasta opp. Han forta seg hjem når jeg fortalte han det, og han sa han trodde de hadde blitt sletta. Jeg så at han følte seg uuuuber dum og skamma seg, men det hjalp ikke stort når diverse bilder cruisa rundt på netthinna mi. Ettersom at jeg brukte pcn hans hver gang jeg er på besøk, regner jeg med at han hadde prøvd å gjemme vekk slike filmer om han visste han hadde de. Så jeg tilga han for det. Da lovet han også å slette alle kjærestebilder av de to på facebook, og mesteparten av bildene på pcn. Jeg sa det var greit at han beholdt feriebilder og annet det var verdt å ta vare på. Men, han sletta jo ingenting annet enn de filmene. Ettersom at jeg er ganske irritert på hele greia, spurte jeg et par ganger om han kunne få finger'n ut av rævva å gjøre noe med saken. 1 måned tok det, før han endelig gjorde det, det var i går. Jeg er skuffa fordi jeg føler at han har tatt lite hensyn til mine følelser etc. Og jeg kan ikke orke noe mer drama pga eksen hans. Han har forøvrig lova å kutte all kontakt når den båten er solgt. Håper bare han holder det. Men, har jeg grunn nok til å gå? Jeg VIL jo ikke, men jeg vil heller ikke gå inn i et superseriøst forhold med en person jeg kanskje ikke burde stole på, eller som jeg føler at ikke tar hensyn til meg etc. Råd mottas med stooor takk
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville dempet alt til den båten var solgt. Men helt ærlig... jeg tror ikke jeg hadde orket en slik mann, han er ikke ærlig med deg (selv om det er mulig han lot være å si at han skulle møte henne ang. annonsen fordi du ikke skulle tro det verste), han tar tydeligvis ikke tak i ting som er viktige for forholdet deres. Jeg ville vært skeptisk, veldig skeptisk. Er ikke overbevist om at han er helt ferdig med eksen følelsesmessig. Men om du skal gå eller ikke, det kommer an på deg, om du stoler på ham fremover eller ikke. Anonymous poster hash: e61e3...e57
Gjest Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Dump hele typen. Dette kommer til å utvikle seg til Hotel Cæsar x10
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg leste bare halve innlegget, men følte ikke jeg trengte å lese mer for å skjønne at dette kan du godt snu ryggen til. Hvis du lurer på om du skal gå 6 mnd. inn i et forhold, ja da er det nesten best å gå. Og hvis en fyr (eller dame) ikke er ferdig med x'en så la de finne ut av sin greie før du hopper opp i suppa. I tillegg er du 22 år så du har god tid til å finne deg en innertier OG du har to barn som ikke trenger å vokse opp med å bli glad i mammas nye dilemma for at det så blir slutt. Her er det bare gode grunner til å gå altså. Anonymous poster hash: 88124...c37
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er ikke lettlurt å naiv, men kan forstå at han prøver å skjule ting for deg. Sexfilmene var nok en glipp, han hadde aldri latt deg bruke pc'en om han visste de var der. Andre bilder kan jeg også forstå er vanskelig å slette, spesielt på kommando. (Da kan jeg bli ganske trassig). Jeg ble sammen med en mann som hadde et godt forhold til eksen, hun hadde til og med overnattet hos han like før vi ble sammen (som venn). Hun ville ha han tilbake og markerte seg på forskjellige vis, han var helt ferdig med henne. Selvsagt har det dukket opp bilder, mora hans har kalt meg hennes navn og familien hans var veldig knyttet til henne. 11 år senere er jeg veldig glad for at jeg satset på denne mannen. Han er bare akkurat så super som jeg trodde. Prøv å stresse litt ned. Kanskje ordner ting seg av seg selv, hvis ikke er han uansett ikke noe å satse på. Men om du ikke gir det en reell sjanse, får du aldri vite. Anonymous poster hash: 5f0b7...f8d
pifi med tre nurk Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Altså han kan slette alt som er av bilder, men er han ikke over henne så hjelper det ingenting. Bilder/filmer osv er ikke noe, følelsene hans er. Det er de du må konfrontere han med. Er han ikke over eksen så får du vurdere om du vil vente på han eller gå nå. Men ikke involvert deg mer før det er avklart. Seks mnd inn i et forhold er man jo vanligvis stupforelska og kan ikke tenke på noen andre enn den ene. Høres ut som du er mer involvert/ forelsket enn det han er. Det betyr ikke at han ikke kan komme etter, men han må finne ut av hvem som betyr mest for han. Det er det bare han som kan, ikke du.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438
Tvillingmamma93 Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord. Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord. Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Ja, og jeg sier at jeg mener at du ikke kan tvinge han til noe som helst. Trist at det ble slutt, men det var kanskje like greit. Anonymous poster hash: 02fb2...438
Tvillingmamma93 Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord. Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Ja, og jeg sier at jeg mener at du ikke kan tvinge han til noe som helst. Trist at det ble slutt, men det var kanskje like greit. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Ikke har jeg tvunget han til noe heller, jeg har gitt han et valg. Men det tok jeg selv,og det er sikkert like greit.
Berta_78 Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord.Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Klokt gjort. Håper det går greit med deg, det var sikkert litt tungt. Men definitivt til det beste - enten skjønner han alvoret, ellers er du kvitt en råtten tomat. Klem til deg. Endret 21. mai 2015 av Berta_78
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Når dere ikke er stupforelsket og bare opptatt av hverandre 6 mnd inn i forholdet kommer dere ihvertfall ikke til å være det 6 år inn i forholdet... Sånn drama som du her beskriver, med en ekskjæreste gående på gress på sidelinjen, hadde jeg aldri involvert meg i. Du har to barn å tenke på, så den dagen du involverer deg med en mann bør det være en mann som vil ha deg, og bare deg, og er ferdig med eksene sine. Anonymous poster hash: 41a49...fa9
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Har han møtt barna dine allerede? Er det ikke litt tidlig? Høres ikke ut som om dere har kjent hverandre så lenge da? Eller vært sammen så lenge? Anonymous poster hash: 34eeb...0dc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Utrolig dårlig av han å gå inn i et nytt forhold når han helt klart ikke er ferdig med det forrige. Særlig når det er barn involvert, men selv om det hadde vært bare deg. Har tro på at du finner den rette, keep looking Anonymous poster hash: 3f18d...be6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord. Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Det er IKKE normalt å be andre kutte ut exen sin! Voksene normale mennesker er faktisk venner med exen sin. Du virker bare veldig fjortis og hvertfall ikke voksen nok til å være en mamma! Hjelpes.... Anonymous poster hash: 55be2...68a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Du må gi han tid til å komme over eksen, han er rett og slett ikke klar for et forhold enda! Anonymous poster hash: 4f1a6...f25
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord.Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Det er IKKE normalt å be andre kutte ut exen sin! Voksene normale mennesker er faktisk venner med exen sin. Du virker bare veldig fjortis og hvertfall ikke voksen nok til å være en mamma! Hjelpes.... Anonymous poster hash: 55be2...68a Er voksne mennesker faktisk venner med eksen sin? Det visste jeg ikke. Ok, hvis man har barn sammen, må man jo prate med hverandre. Men voksne uten barn pleier ikke sosial omgang etter et samlivsbrudd, det nekter jeg å tro! Anonymous poster hash: 72507...1f5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #18 Skrevet 21. mai 2015 Han har jo sagt til deg at han ikke er helt over eksen enda - hallo - du er rebounden hans. Han liker henne, han har vært sammen med henne i mange år. Om du blir et troll som skal nekte ham alt så taper du. Man krangler da ikke med en så ny flørt! Tok vel iallefall 2 år før jeg og typen kranglet for første gang. Anonymous poster hash: f607b...f9a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #19 Skrevet 21. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord.Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Det er IKKE normalt å be andre kutte ut exen sin! Voksene normale mennesker er faktisk venner med exen sin. Du virker bare veldig fjortis og hvertfall ikke voksen nok til å være en mamma! Hjelpes.... Anonymous poster hash: 55be2...68a Er voksne mennesker faktisk venner med eksen sin? Det visste jeg ikke. Ok, hvis man har barn sammen, må man jo prate med hverandre. Men voksne uten barn pleier ikke sosial omgang etter et samlivsbrudd, det nekter jeg å tro! Anonymous poster hash: 72507...1f5 Du må ha veldig snever vennekrets. Mange av mine venner omgås med eksen i sosiale lag uten unger. Anonymous poster hash: 02fb2...438
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 Kjæresten din har tydeligvis fortsatt følelser for eksen sin og jeg syns det er skikkelig råttent og pateisk av deg å skulle tvinge han til å slette bildene (noe han mest sannsynlig ikke har gjort, men flyttet dem til et annet sted som ikke du kan finne). Du må nok bare innse at han alltid kommer til å håpe på at han og eksen blir sammen igjen, så må du slutte å bestemme over et annet voksent menneske på den fjortis-måten. Jeg hadde aldri involvert meg i en som fortsatt var forelsket i eksen sin og hadde hundrevis av bilder av de to sammen. Han lyver, du snoker, sorry, men dette er ikke liv laga. Jeg har også bilder av eksen min fra ferier osv. Hadde min nye kjæreste tvunget meg til å slette de hadde jeg faktisk vinka han ut døra. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Oh lord.Hvis du leste det første innlegget ordentlig, står det at jeg sa til han at han fint kunne beholde feriebilder og bilder som betydde noe spesielt for han. Men 500 klinebilder og halvnakne bilder er jeg ikke med på. Det eneste jeg ønsker er at han skal kutte ut eksen. Som er en normal request! Har ikke noe å si uansett, jeg gjorde det slutt nå istad. Det er IKKE normalt å be andre kutte ut exen sin! Voksene normale mennesker er faktisk venner med exen sin. Du virker bare veldig fjortis og hvertfall ikke voksen nok til å være en mamma! Hjelpes.... Anonymous poster hash: 55be2...68a Er voksne mennesker faktisk venner med eksen sin? Det visste jeg ikke. Ok, hvis man har barn sammen, må man jo prate med hverandre. Men voksne uten barn pleier ikke sosial omgang etter et samlivsbrudd, det nekter jeg å tro! Anonymous poster hash: 72507...1f5 Du må ha veldig snever vennekrets. Mange av mine venner omgås med eksen i sosiale lag uten unger. Anonymous poster hash: 02fb2...438 Det gjør absolutt ingen av mine venner, og den kretsen er ikke mye snever skal jeg si deg! Det er jo bare tull å påstå at det er "mer normalt" å være venner med ex-en enn å ikke være det. Ingen aner hvordan andres brudd så ut eller hva slags konflikter to mennesker har. Hvis alt var hunky dory, hvorfor gjør folk det slutt? HI, du merket vel selv at det å skulle kjempe seg til en plass hos kjæresten ikke er noen vits. Lykke til med å finne en ny. Det er jo ikke uten grunn du har "trust issues", og det burde faktisk en ny fyr ha omtanke for. Hvis ikke er han jo hensynsløs. Anonymous poster hash: 45186...6dd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Man kan slå opp med folk uten at man er uvenner. F eks hvis man er mer venner enn kjærester, eller man fungerer ikke som kjærester, men fungerer som venner, eller man var venner lenge før man ble kjærester, osv. Mannen min er venn med to av eksene sine, og en av dem ser vi flere ganger i uka. Etter flere år sammen utviklet forholdet seg til at de ble venner, ikke kjærester, og de flyttet derfor fra hverandre. Hvis de hadde vært sammen i 4 år, og kun slått opp i 2 mnd, hadde jeg vært veldig i tvil fra starten av. Langvarig forhold tar litt tid å komme over. At de har kontakt synes jeg er greit, men når han avlyser planer med ny kjæreste for å møte eksen for noe så lite viktig som å skrive en annonse, ville jeg begynt å lure. Bildene kan være fordi det er mye minner der og de hadde ikke vært slått opp spesielt lenge. Sletting av meldinger kan være tvilsomt, men kan også være fordi han har fått mye skjenn for å sende meldinger til eksen og dermed er det enklere å slette enn krangle om det. Jeg tror nok jeg ville meldt meg ut av forholdet, med beskjed om at han kan kontakte deg når han er klar. Men synes også HI oppfører seg veldig umodent med å kreve at han aldri skal ha kontakt med eksen igjen, som han tydeligvis er venn med og var sammen med i 4 år, og ved å konstant sjekke PC og telefon. Tror begge parter trenger å jobbe litt med seg selv her. Anonymous poster hash: 42dc9...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå