Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I min svangerskap har jeg blitt mer bekymra for alt og mer sår for alt. I morgen har jeg ordinær ultralyd time og jeg har lest skrekk historier og hørt at noen få har opplevd null liv at det døde i uke 14-15 osv... Jeg ser en klump under navelen jeg har allerede lagt på meg 8kilo. Fler som var litt beskymra for dette?

Anonymous poster hash: d4842...ce7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144216289-fler-som-har-v%C3%A6rt-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig å være bekymret. For alt. Spesielt hvis man har opplevd at det ikke var liv. Jeg er I uke 21. Vært på OUL og alt var bra. 2 dager etter var jeg like bekymret. Kjenner ikke spark enda og dermed er jeg redd for at babyen dør uten at jeg merker det.

Anonymous poster hash: 39721...11e

Jeg var redd for at det skulle være noe galt hele tiden. Var på ordinær ultralyd i går og alt var fint, så jeg har nok bekymret meg uten grunn. Det tror jeg de fleste gjør, men i de aller fleste tilfeller går det vel bra. Ikke les skrekkhistorier. Lykke til i dag. :)

Regel nr 1: IKKE LES HISTORIER PÅ NETT! Google er IKKE din venn på annet enn hva skjer med baby fra uke til uke, utstyrsliste, nettbutikk til babystæsj og Ammehjelpen. Sjansen for MA og andre komplikasjoner er liten, men alt er samlet på disse forumet etc når man googler slik at man får inntrykk av at dette skjer med flere enn de det går bra med.

Sånn er det ikke. For de fleste så går det helt som det skal og baby kommer ut sunn og frisk.

Men det er normalt at man bekymrer seg. Faktisk helt til baby er ute og da har jo bare bekymringene såvidt startet

Prøv å ikke stresse deg opp iallefall. Og uansett hva som skjer så er det jo uansett utenfor vår kontroll. Kos deg heller med graviditeten og vit at det i de aller fleste tilfeller går bra. På jobben min popper den ene ungen ut etter den andre så statistikken er mer med oss en mot oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...