Gå til innhold

Noen som har inseminert seg selv men mannens sperm (ev pga vasker/smerter ect)

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei :)

Mannen min og jeg har prøvd dette mange ganger, men det har dessverre ikke fungert (alt er i orden med sæd, eggledere, hormoner osv). Vi har brukt en 10ml sprøyte som jeg har trukket opp sæden i, deretter satt den helt inn før jeg sprøytet inn. 

Vi har inseminert meg på positive EL-dager, og dager uten test, bare rundt antatt EL.

Vi snakket med legen om dette, og han sa at det KAN fungere, men da sprøyta ikke gir sædcellene den sammen farten som en vanlig utløsning gir, så blir det vanskeligere. 

Vi skal nå prøve profesjonell inseminasjon på en fertilitetsklinikk ved neste eggløsning. 

Jeg ønsker dere lykke til!

Anonymous poster hash: ce4a0...335
  • 2 uker senere...

Hei. Fungerte på oss 2 ganger. Første gang endte med Sa, men andre gangen satt det. Inseminerte dagen FØR positiv eggløsningstest, ingen flere ganger etter det, så er rimelig sikkert at det ble til med denne metoden fordi han ikke fikk utløsning i meg, men på rygg. Brukte også 10 ml sprøyte da. Viktig at du stikker den godt inni, uten at du komme borti mormunnen. Er jo sikkert forskjell fra kvinne til kvinne hvor langt man rekker inni, men sprøyten må i hvert fall settes godt inn før du sprøyter av.

Hvordan går det med prøvingen, HI?

Anonymous poster hash: c6dad...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...