Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Altså; Jeg har søkt flere mastergrader på forskjellige skoler. Nå har jeg fått tilbud om 2 forskjellige ved to ulike skoler. Skal uansett søke om reservasjon av studieplass siden jeg får barn til høsten. Kan jeg takke ja til flere mastere, og søke reservasjon for de? Så kan jeg evt velge neste vår når skolestart nærmer seg? Anonymous poster hash: ac31e...655
Leirha Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Nei det kan du ikke. Du kan bare takke ja til en. Du kan ikke oppholde plassen til andre studenter med å holde av flere plasser.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Nei det kan du ikke. Du kan bare takke ja til en. Du kan ikke oppholde plassen til andre studenter med å holde av flere plasser. Det gjør jeg jo heller ikke isåfall...... Tar ikke opp plassen for noen dette året da jeg søker reservasjon/utsettelse, og sier jo i fra meg plasser jeg ikke vil ha før neste opptak. Det jeg lurer på er om det er mulig rent praktisk,ikke moralsk.... HI Anonymous poster hash: ac31e...655
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Ja, det burde vel gå bra. Ikke samordnet opptak på master. Anonymous poster hash: cc707...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå