Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #26 Skrevet 21. mai 2015 Tror det er mange kvinner som også misbruker barn dessverre, mulig vi slipper litt lettere unna med det fordi ingen kommer på å mistenke "oss".. Så nei, ville da aldri ha tatt det opp med barnehagen. Ja til flere menn i barnehagene, i vår barnehage er det bare godt voksne damer som hutrer og vil bare sitte inne om det ikke er sol. Anonymous poster hash: 7d052...1ed
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #27 Skrevet 21. mai 2015 Nei, det kan du ikke. Du har ingen ting med hvilke ansatte som utfører hvilke arbeidsoppgaver, og barnehagen har ikke lov til å kjønnsdiskriminere sine ansatte. Da kan du rett og slett ikke ha barnet ditt i barnehagen! Anonymous poster hash: 6abaa...dd4
februarprins2013 Skrevet 21. mai 2015 #28 Skrevet 21. mai 2015 Nei hvorfor skulle jeg det, innlegget her er dumt, kan ikke dra alle menn under samme kam
Gustav Klitt Skrevet 21. mai 2015 #29 Skrevet 21. mai 2015 Har ingen mannlige ansatte i vår lille bhg. Heldigvis. Men overgripere kan man finne overalt!! Ikke minst blant kvinner. De fleste ansatte menn i bhg er da ikke pedofile?! Trist om mannlige ansatte skal bli uglesett grunnet denne saken :-( vi har også bhg i Tromsø kommune. Anonymous poster hash: 4310d...321 Jeg sier heldigvis at vi har flere menn. Finner på så mange utflukter og spennende prosjekter og turer med barna. Er kjempe flinke til å leke med barna. Ikke minst. Etter at det ble flere menn er de myye mer ute og mer på tur Skulle ønske vår barnehage kunne ansette en neger, så vi fikk litt fokus på dansing og rytmer!
pifi med tre nurk Skrevet 21. mai 2015 #30 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Jeg husker fortsatt den ene mannlige ansatte fra da jeg gikk i bhg. Han var initiativrik, morsom og full av ideer og alle barna elsket han! Ja til flere menn i bhg !! Overgripere finnes uansett kjønn, det burde alle voksne, oppegående mennesker vite! Endret 21. mai 2015 av pifi med tre nurk
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #31 Skrevet 21. mai 2015 I min barnehage har vi 3 muslimske barn som de mannlige ansatte ikke får skifte bleie på, eller hjelpe på do. Det er pga religion da Anonymous poster hash: 9260c...b24
Gjest Kira Skrevet 21. mai 2015 #32 Skrevet 21. mai 2015 Et innlegg og noen sitater er fjernet. Begrunnelse: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #33 Skrevet 21. mai 2015 Nei selvfølgelig ikke. Men jobber selv i bhg og har opplevd foreldre som har gjort det. Anonymous poster hash: bdd6e...503
me_87 Skrevet 21. mai 2015 #34 Skrevet 21. mai 2015 Nei selvfølgelig ikke. Men jobber selv i bhg og har opplevd foreldre som har gjort det. Anonymous poster hash: bdd6e...503 Fikk foreldrene viljen sin da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå