Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Skal selge ei emmaljunga vogn, og kjøper ønsker at jeg skal sende denne i posten. Hvordan løser jeg dette, da den har understell, sittedel og egen stor bag? Må jeg dele det opp og sende i flere deler, eller kan alt pakkes sammen, og evt hvordan? Anonymous poster hash: 9504f...be1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Du kan pakke alt sammen, såfremt pakken ikke blir for stor for posten sine mål, evt må du sende med bring. Eller du kan sende i flere pakker. Pakk det godt, posten får hard medfart. Anonymous poster hash: 74b5e...5d0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 To deler. Bag + resten. Blir vel fort 400-500kr i frakt. Anonymous poster hash: 50034...17f
VictoriaS Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg kjøpte en Emmaljungavogn på finn.no for en stund tilbake, og fikk den tilsendt i posten. Understell, sittedel og baggen var pakket i en og samme pakke, og pakken målte vel nesten like stort som en oppslått barnevogn. Vognen var provisorisk pakket inn i flere store pappesker, som var teipet sammen med solid brun pakketeip. Du skal opp i en god del større størrelse på pakken dersom posten skal kunne bestemme at de ikke vil sende den. Kostet ca 500kr i frakt
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Hvis du bor litt sentralt + at mottaker bor litt sentralt, så vil jeg anbefale å sende vogna med regionsbuss. Jeg har solgt mange vogner på Finn.no og har sendt flere av dem med buss. Jeg har sendt vogner fra Kristiansand - Oslo. Har kostet kr 250,- alle gangene uavhengig av busselskap. På bussen ligger vogna i ro hele turen og kommer trygt fram. Posten er litt mer styrete med flytting hit og dit. Mottaker må selvfølgelig møte på holdeplassen og motta vogna. Anonymous poster hash: 2e34d...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå