amandine Skrevet 21. mai 2015 #26 Skrevet 21. mai 2015 Fineste dings på kjøkkenet? Utenom kaffe og oppvaskmaskin? Uten tvil er det nok stålsåpen jeg bruker mest. Så slipper jeg lukt på fingrene. Ja, og så den vanlige håndsåpedispenseren.
husetfullt Skrevet 21. mai 2015 #27 Skrevet 21. mai 2015 Isbitmaskina og epledeleren er det viktigste "unødvendige" jeg har
Soon to be mum Skrevet 21. mai 2015 #28 Skrevet 21. mai 2015 Det er flere ting jeg er veldigglad i. Bl.a.; Et hånddrevet rivjern med tre ben fra Moulinex. Vanskelig å forklare, men det er bare genialt! Stålsåpen til å fjerne lyktes hendene. Plastbokser i mange forskjellige størrelser. En kjempestor bakebolle med lokk fra tupperware, som jeg bruker til å heve store brød- og rundstykkedeiger i. Får plass til deig til typ 60 rundstykker i den. 😊 Et spesielt elektronisk steke/grilltermometer man kan koble til en app på phonen sin. Bruker det både med og uten appen. Kenwooden med kjempeutstyrspakke. Bruker da spesielt bakebollen, foodproscessoren og minimølla.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #29 Skrevet 21. mai 2015 Stavmixser Og blitt veldig glad i pyramid Pan Anonymous poster hash: 8d512...b64
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #30 Skrevet 21. mai 2015 Fineste dings på kjøkkenet? Utenom kaffe og oppvaskmaskin? Uten tvil er det nok stålsåpen jeg bruker mest. Så slipper jeg lukt på fingrene. Ja, og så den vanlige håndsåpedispenseren.Jeg gnir bare hendene rett på stålvasken gjør akkurat samme nytta ! Anonymous poster hash: f1844...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå