Gå til innhold

Tapet over gammel strie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer det å legge tapet over gammel strie? Det er noen sår i strien også. 

Vurderer å gjøre dette på et soverom, billig og midlertidig løsning. Tenker å total renovere rommet om et par år. 

Anonymous poster hash: f5ecb...fbe
Skrevet

Nei, da vil ikke tapeten bli bra, er ikke sikkert den vil sitte engang. Bedre å fjerne strien, sparkle litt også ha på tapet. Prismessig blir det ikke noe dyrere(sparkel er ikke så innmari dyrt), bare litt mer jobb og mye bedre resultat.

Anonymous poster hash: d937d...fdd
Skrevet

Hvis strien sitter godt må du helsparkle for at tapeten skal sitte bra. Eller rive den av. Ville heller malt strien.

Anonymous poster hash: 447a1...6af

Skrevet

Fungerer det å legge tapet over gammel strie? Det er noen sår i strien også. 

Vurderer å gjøre dette på et soverom, billig og midlertidig løsning. Tenker å total renovere rommet om et par år. 

Da ville jeg heller ha malt den, det fungerer fint. Men strie trekker mye maling, så bruk noe billig eller rester som grunning

Anonymous poster hash: 05fde...f62

Skrevet

Du kan ikke tapetsere uten helsparkling eller veggfornyer først.

Skrevet

Nei det vil ikke fungere, da ville jeg heller smelt opp noen billige panelplater, de er stadig på salg.

Anonymous poster hash: ecae2...fcc
Skrevet

Det vil ikke gå. 

Alternativet kan jo være å male den. Det er blitt gjort av forrige huseier på et av soverommene her... Ser ikke pent ut, men penere enn strie! Da får du fargen du vil, i hvert fall. Som en midlertidig løsning er dette både billigst og enklest. 

Men som en skriver over her; de suger mye maling! Så ville ikke kjøpt noen dyr maling, og jeg ville grunnet først.

Anonymous poster hash: 982fa...9dc
Skrevet

Takk for svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...