Gå til innhold

Den pedofile barnehageassistenten i Tromsø får gjennomgå i fengselet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet du det? Er det ingen form for skjerming av innsatte mot sine medfanger? 

Anonymous poster hash: 0ea68...da1

Hvorfor skulle det være det?

Håper bare han blir banket opp så hardt at han ikke kan gå på flere dager!!

Anonymous poster hash: 34134...556

Annonse

Så lenge en pedofil har omgang med andre innsatte vil h*n få gjwnnomgå av medfanger. Selv om de også sitter inne for noe straffbart så har de visst noen grenser så en pedofil eller drapsmann får det ikke enkelt på innsiden.

Jeg har ikke gjort annet enn å kjøre fort en gang, noe jeg ble innsatt for men da måtte de flytte en fange fra et annet fengsel pga han fikk rundjuling av sine medfanger pga han hadde knivstukket en annen mann. De har visst egne regler på innsiden.

Anonymous poster hash: 85a59...528

Jeg har sittet i fengsel og vi fikk stadig inn varetektsfanger og de gikk fritt rundt sammens med oss andre.

Anonymous poster hash: 6e17e...def

Men kan ikke det være ødeleggende for saken da?

Anonymous poster hash: f11ed...eae

Annonse

Fortjent dersom han er skyldig.

Tragisk hvis han ikke er det :(

Anonymous poster hash: 96d09...508

ja selv om han har pcen full av nakenbilder av barnehagebarna så er han sikkert uskyldig..

*ironisk*

Anonymous poster hash: 34134...556

Det er dessverre ikke sånn som noen skulle ønske - at pedofile får gjennomgå i fengsel. Jeg jobber selv i fengsel, og det som pleier å skje, er at de får endel tyn med én gang, men at det går seg til etterhvert. Dessverre.

Anonymous poster hash: cb7cc...c4f

Må ærlig innrømme at den jeg tenker minst på er mannen.

Han har jobbet der siden 2008 og det dukker opp flere og flere barn han har forgrepet seg på. Masse bilder som han muligens har delt med andre, og overgrep.

Syns synd i både barna, andre ansatte og foreldre. Hadde en barn i bhg der nå eller tidligere tror jeg en vil lete etter tegn og det vil gå lang ti før en klarer slå seg til ro; selv om barna ikke gir utrykk for noe.

Blir rett og slett kvalm!!!

Anonymous poster hash: ee23d...fc3

Jeg leste om varighet for straff som sto i ene artikkelen om saken. Inntil 21 år for gjentatt seksuell omgang med barn under 10 år. Jeg håper han forblir der så lenge. Men jeg har ingen tro på at han blir sittende der mer enn få år. Et nært familiemedlem forgrep seg på min bror da han var 2-5 år gammel. Det var misbruk på det groveste, i tillegg til bilder og filmer. Da det ble oppdaget, viste det seg at han hadde forgrepet seg på over 20 barn i alderen 2-6 år. Han var blant annet dagpappa for flere barn, og lokket ellers barn som lekte utendørs med seg. 
Han satt inne i 3 år, og gikk fritt rundt etter det. Vi så ham ofte på butikken og ellers i nabolaget. Vi flyttet, for å si det sånn.

Får han juling, er det kun velfortjent.

"De aktuelle paragrafene gjelder henholdsvis gjentatt seksuell omgang med barn under 10 år og seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd i nærvær av barn under 16 år. Strafferammen for førstnevnte er inntil 21 års fengsel, mens sistnevnte er fengsel i inntil ett år."

Anonymous poster hash: 95328...264

Jeg leste om varighet for straff som sto i ene artikkelen om saken. Inntil 21 år for gjentatt seksuell omgang med barn under 10 år. Jeg håper han forblir der så lenge. Men jeg har ingen tro på at han blir sittende der mer enn få år. Et nært familiemedlem forgrep seg på min bror da han var 2-5 år gammel. Det var misbruk på det groveste, i tillegg til bilder og filmer. Da det ble oppdaget, viste det seg at han hadde forgrepet seg på over 20 barn i alderen 2-6 år. Han var blant annet dagpappa for flere barn, og lokket ellers barn som lekte utendørs med seg.

Han satt inne i 3 år, og gikk fritt rundt etter det. Vi så ham ofte på butikken og ellers i nabolaget. Vi flyttet, for å si det sånn.

"De aktuelle paragrafene gjelder henholdsvis gjentatt seksuell omgang med barn under 10 år og seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd i nærvær av barn under 16 år. Strafferammen for førstnevnte er inntil 21 års fengsel, mens sistnevnte er fengsel i inntil ett år."

Vet om en bestefar som voldtok sine barnebarn regelmessig fra de var ganske små, begge ble veldig psykisk syke og fikk rusproblemer. Dette ble avslørt når de var voksne. Han fikk 2 år i fengsel. Det er et hån mot offrene! Han burde blitt kastet i en tom brønn.

Anonymous poster hash: 0d08a...aa0

Vet om en bestefar som voldtok sine barnebarn regelmessig fra de var ganske små, begge ble veldig psykisk syke og fikk rusproblemer. Dette ble avslørt når de var voksne. Han fikk 2 år i fengsel. Det er et hån mot offrene! Han burde blitt kastet i en tom brønn.

Anonymous poster hash: 0d08a...aa0

Grusomt! 

Overgrep mot barn straffes latterlig lavt her til lands!

Det bør være svært skjerpende omstendigheter at han har misbrukt sin stilling i så mange år!

Men kjenner vi rettssystemet rett i slike saker så vil jeg tro han får strafferabatt fordi han tilstod deler av det så tidlig...

Håper barn og foreldre og kolleger får all den oppfølging de trenger for å fortsette livene sine best mulig uavhengig av hva den skyldige får av straff.

Anonymous poster hash: adb42...080
  • 9 år senere...

Det er vel sånn i de de aller fleste land, pedofile er nederst på rangstigen i fengslene, og får gjennomgå av andre innsatte. Det er en velkjent situasjon, alltid vært sånn. 

Anonymkode: fce27...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...