GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! â˜ș

eg har termin mandag 25 mai, og var pÄ kontroll i dag. Fekk beskjed om at eg har 3cm Äpning. Kjente eg blei glad dÄ. Dei meinte at det ikkje er sÄ lenge til eg fÞr dÄ, men ei venninde av meg sa at ho var 3-4cm lenge og ingenting skjedde.

nokon andre med erfaringer ang Äpning?

Skrevet

Om du er fÞrstegangs sÄ kan det vÊre noe pÄ gang, har du fÞdt fÞr sÄ kan det ta sin tid. 

Anonymous poster hash: c850c...6ce
Skrevet

uÊÊÊ!!! Stod i dusjen og skulle vaske med der nede" og dÄ oppdaga eg ein del tjukt slim med blodspor i! Slimproppen?

MĂ„ sei dette har vert ein spennande dag 😛

eg er fÞrstegangs fÞdende, sÄ alt er heilt nytt for meg..

Gjest Trulte med to smÄ
Skrevet

Masse lykke til! :) HÞres ut som noe er pÄ gang ja, bÄde Äpning og slimpropp pÄ gang ;) Skal se du fÞder snart da!!

Jeg har ogsÄ termin til mandag!

Det kan gÄ fort og det kan ta tid, men hÄper du slipper Ä vente mye lengre sÄ masse lykke til!!

Skrevet

Tusen takk! â˜ș lykke til til deg og 😊

Skrevet

Lykke til HÞres ut som om du er pÄ gang, om ikke akkurat i fÞdsel sÄ er det stor sjans for at du er ferdig fÞr termin :)

Her har fÞdslene startet etter at slimproppen har gÄtt med alt fra noen timer til ca 2 dÞgn 

Skrevet

Åhh masse lykke til!! HĂžres ut som fĂždsel ikke er sĂ„ langt unnaâ˜ș

Skrevet

Hadde 3 cm. Åpning med fĂžrste. Jenta var ute 3 timer etterpĂ„ 😀 Masse lykke til! 😉 Hold oss oppdatert!!

Skrevet

Fekk rier i ved midnatt og fekk ei lita tulle 11.550 20 mai 😊 3294g og 49cm 😊 5 dagar fþr termin.

Skrevet

HAr en ganske dÄrlig erfaring med det Ä fÄ tilbakemelding ang Äpning pÄ kontroll.

Da jeg ventet mitt andre barn var jeg pÄ kontroll hos legen i uke 33, og av en eller annen grunn skulle han absolutt sjekke Äpningen.
Han konstaterte 3 gode cm og sa at jeg hadde bare med Ä holde meg hjemme, for jeg kunne gÄ i fÞdsel nÄr som helst!

Jeg ble redd, det var jo for tidlig! Jeg le ful av angst etterosm dagene gikk og jeg var sikker pÄ at jeg skulle fÄ prematurt barn.
Tiden gikk, og eg ventet at det fortsatt kunne skje nÄr som helst.
PĂ„ neste kontroll konstaterte han fortsatt 3cm... Hold deg hjemme!

11 dager over termin begynte jeg Ä fÄ maserier, jeg reiste inn til fÞden, for jeg hadde jo sÄ god Äpning og tenkte at ungen  are ville renne ut siden min fÞrste var en real styrtfÞdsel.
Men der sa JM at jeg bare hadde 1god cm Äning.
Og hun sa rett ut at den legen ikke burde ha lov til Ä fÞre fingrene sine opp der og mÄle nÄr han ikke hadde peiling hva han drev med.

JM tĂžyde litt og 45min etter var ungen ute.
SÅ det var jo greit.

Men den angsten jeg fÞlte for Ä fÞde nÄr som helst hvor som helst i de ukene var grusomt!
Men det er sikkert en mye dyktigere person som har sjekket deg, helt sikkert!

Har ingen erfaring om 3cm Äpning bortsett fra det.
Har bare indersÞkt til 1 cm flr fÞdsel start, og nÄr jeg kommer inn pÄ fÞdsen har jeg hatt alt 1 cm (tydeligvis) 2cm med fÞrste og 4cm som unne tÞyes til 5 md siste.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...