famo89 Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Hallo! âș eg har termin mandag 25 mai, og var pĂ„ kontroll i dag. Fekk beskjed om at eg har 3cm Ă„pning. Kjente eg blei glad dĂ„. Dei meinte at det ikkje er sĂ„ lenge til eg fĂžr dĂ„, men ei venninde av meg sa at ho var 3-4cm lenge og ingenting skjedde. nokon andre med erfaringer ang Ă„pning?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Om du er fÞrstegangs sÄ kan det vÊre noe pÄ gang, har du fÞdt fÞr sÄ kan det ta sin tid. Anonymous poster hash: c850c...6ce
famo89 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2015 uĂŠĂŠĂŠ!!! Stod i dusjen og skulle vaske med der nede" og dĂ„ oppdaga eg ein del tjukt slim med blodspor i! Slimproppen? MĂ„ sei dette har vert ein spennande dag đ  eg er fĂžrstegangs fĂždende, sĂ„ alt er heilt nytt for meg..
Gjest Trulte med to smÄ Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Masse lykke til! HÞres ut som noe er pÄ gang ja, bÄde Äpning og slimpropp pÄ gang Skal se du fÞder snart da!! Jeg har ogsÄ termin til mandag! Det kan gÄ fort og det kan ta tid, men hÄper du slipper Ä vente mye lengre sÄ masse lykke til!!
famo89 Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk! âș lykke til til deg og đ
Frufluffy Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Lykke til HĂžres ut som om du er pĂ„ gang, om ikke akkurat i fĂždsel sĂ„ er det stor sjans for at du er ferdig fĂžr termin  Her har fĂždslene startet etter at slimproppen har gĂ„tt med alt fra noen timer til ca 2 dĂžgnÂ
Mor til 2 snart 3â€ïž Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Ă hh masse lykke til!! HĂžres ut som fĂždsel ikke er sĂ„ langt unnaâșïž
Mamma2013.2015 Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Hadde 3 cm. Ă pning med fĂžrste. Jenta var ute 3 timer etterpĂ„ đ Masse lykke til! đ Hold oss oppdatert!!
famo89 Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2015 Fekk rier i ved midnatt og fekk ei lita tulle 11.550 20 mai đ 3294g og 49cm đ 5 dagar fĂžr termin.
Leirha Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 HAr en ganske dĂ„rlig erfaring med det Ă„ fĂ„ tilbakemelding ang Ă„pning pĂ„ kontroll.Da jeg ventet mitt andre barn var jeg pĂ„ kontroll hos legen i uke 33, og av en eller annen grunn skulle han absolutt sjekke Ă„pningen.Han konstaterte 3 gode cm og sa at jeg hadde bare med Ă„ holde meg hjemme, for jeg kunne gĂ„ i fĂždsel nĂ„r som helst!Jeg ble redd, det var jo for tidlig! Jeg le ful av angst etterosm dagene gikk og jeg var sikker pĂ„ at jeg skulle fĂ„ prematurt barn.Tiden gikk, og eg ventet at det fortsatt kunne skje nĂ„r som helst.PĂ„ neste kontroll konstaterte han fortsatt 3cm... Hold deg hjemme!11 dager over termin begynte jeg Ă„ fĂ„ maserier, jeg reiste inn til fĂžden, for jeg hadde jo sĂ„ god Ă„pning og tenkte at ungen  are ville renne ut siden min fĂžrste var en real styrtfĂždsel.Men der sa JM at jeg bare hadde 1god cm Ă„ning.Og hun sa rett ut at den legen ikke burde ha lov til Ă„ fĂžre fingrene sine opp der og mĂ„le nĂ„r han ikke hadde peiling hva han drev med.JM tĂžyde litt og 45min etter var ungen ute.SĂ det var jo greit.Men den angsten jeg fĂžlte for Ă„ fĂžde nĂ„r som helst hvor som helst i de ukene var grusomt!Men det er sikkert en mye dyktigere person som har sjekket deg, helt sikkert!Har ingen erfaring om 3cm Ă„pning bortsett fra det.Har bare indersĂžkt til 1 cm flr fĂždsel start, og nĂ„r jeg kommer inn pĂ„ fĂždsen har jeg hatt alt 1 cm (tydeligvis) 2cm med fĂžrste og 4cm som unne tĂžyes til 5 md siste.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ