GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi pÄ tidlig UL for Ä se at alt var bra. Det var et lite sjokk nÄr vi fikk beskjed om at her var det ikke liv, og det lille vesenet vi sÄ der inne var ikke eldre en 6+3, i dag ville jeg vÊrt 8+6. SÄ det er en MA med andre ord. Veldig trist for oss da vi hadde en SA i januar. PÄ torsdag bÊrer det til sykehuset for Ä bli kvitt dette. 

HÄper jeg snart er tilbake igjen, lykke til alle dere andre her inne i 1.trimester. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SĂ„ trist Ă„ hĂžre:( sender deg en stor klem.

HÄper du har god stÞtte rundt deg og at du blir fort gravid igjen.

Skrevet

SĂ„ uendelig trist. Sender deg en stor klem!

Har selv opplevd en MA i uke 7+4 og mÄtte ha utskraping, sÄ vet hvor vondt det er nÄ! HÄper du har gode mennesker rundt deg nÄ <3

Skrevet

Tusen takk for gode ord fra dere. Jeg har fine folk rundt meg â˜ș

Jeg gruer meg til torsdagen, vet ikke om sykehuset vil gjÞre det kirurgisk eller medisinsk. Og jeg vet selv ikke hva jeg vil ha, hvis jeg kan velge. Fikk litt dÄrlig informasjon pÄ UL i dag.

Skrevet

Ville valgt utskrapning hvis du kan velge. Det gÄr raskere og du blÞr mindre og kortere. SÄ du kan sitte raskerer igang med prÞvingen. Lykke til:)

Skrevet

Jeg valgte medisinsk og ingen smerter men blÞdde mykje.var 8+2 og om du tar utskrapning vil det bli like lang tid pga hcg skal jo ut av kroppen og det er din kropp som bestemmer kor for det gÄr ut.

Anonymous poster hash: 210b6...36b

Skrevet

Takk for svar, skal ta med meg begge i vurderingen 👍

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...